پیروزی و موفقیت ملت ایران در سایه مجاهدت‌های طولانی مدت بود

اقتصاد ایران: شهرکرد- فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سامان گفت: پیروزی و موفقیت ملت ایران در سایه مجاهدتهای طولانی مدت بود که با صبر و استقامت فراوان راه را ادامه دادند.

سرهنگ شیروان اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مردم پشت سر امام و با پیروی از منویات و تعالیم ایشان با ایمان، عواطف و عقاید دینی خود حرکت کردند و یکی از رموز موفقیت برای انقلاب اسلامی را رقم زدند.

وی تصریح کرد: روحانیت را می‌توان عنصر اصلی مکتب انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تا ۵۷ دانست.

اسدی ادامه داد: این ایثار و اخلاص رهبری و مردم برای نیل به اهداف و خواسته‌های اسلامی ایشان سبب جلب نصرت و رحمت الهی و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با بیان اینکه پیروزی و موفقیت ملت ایران در سایه مجاهدت‌های طولانی مدت بود، عنوان کرد: انقلاب اسلامی پاداش الهی به مجاهدت‌های مردم بود، مردمی که باصبر و استقامت فراوان مصداق آیه شریفه قال موسی لقومه استعینوا بالله و اصبرو ان الله الارض… بودند.

اسدی با اذعان بر اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه سه محور رهبری، مکتب و مردم شکل گرفت، گفت: سه محور مورد نظر چه قبل از انقلاب و در پروسه شکل گیری انقلاب و چه بعد از انقلاب اصلی ترین مؤلفه پیش برنده انقلاب و راهبردهای انقلاب می‌باشد.

وی در ادامه گفت: در بین این سه مؤلفه مکتب که همان اسلام شیعی است نقش ایجاد کننده و تعیین کننده رابطه رهبری با مردم است این ویژگی ماهیت انقلاب اسلامی و روند مبارزه مردم مسلمان از ابتدای نهضت تا پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

اسدی یادآور شد: با استناد به آیه معروف به قاعده نفی سبیل (آیه ۱۴۱ سوره نساء) خداوند متعال هر گونه سلطه و برتری کافران بر مؤمنان را نفی کرده و مؤمنان را نیز از پذیرفتن سلطه کافران بازداشته است و بعداز پیروزی انقلاب اسلامی نیزبا استناد به آیات قرآن کریم شعار نه شرقی نه غربی استوار شد و اولویت روابط با کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: منظور از صدور آرمان‌های عدالت طلبی و حق خواهی و تقویت روحیه مبارزه با استکبار بود و بر همین اساس آمریکا به عنوان نماد شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی به عنوان رژیمی غاصب و ستمگر معرفی شد و روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان از طرف امام خمینی به عنوان روز قدس نامگذاری شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ