۶۰ مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد

اقتصاد ایران: اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ مجوز صادر شده نانوایی در اردبیل وجود خارجی ندارد و آرد آن مورد معامله سوداگران قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کاظم موسوی شامگاه شنبه در دیدار مردمی خود با اهالی محلات حاشیه نشین اردبیل اظهار کرد: در آستانه ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز امام راحل و معمار کبیر انقلاب قرار گرفتیم که یاد آن امام سفر کرده را گرامی داشته و بر ادامه راه و تبعیت از آرمان آن امام تاکید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تلاشی که مسئولان انجام می‌دهند شرمنده امام و شهدا نباشیم و در سنگر خدمت رسانی بتوانیم حاضر و آماده باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به سیل اخیر در برخی از مناطق شمالی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هر چند این حوادث و اتفاقات مصلحت الهی است اما بهتر است مسئولان امر با تدبیر و دوراندیشی به شکل کامل و جامع در حل مشکلات مردم به ویژه مناطق سیل زده گرمی و انگوت گام‌های مؤثری را بردارند.

حجت الاسلام موسوی مظلومیت مردم مغان و تشدید خشکسالی و سیل اخیر را در نابودی اراضی زراعی، باغات و حوزه دام و طیور یادآور شد و افزود: قطعاً با همراهی و پشتیبانی صندوق بیمه محصولات کشاورزی بخش عظیمی از این خسارت‌ها جبران خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به گرانی‌های اخیر و مشکلات و گرفتاری‌های مردم اشاره کرد و ادامه داد: به هیچ وجه شرایط اقتصادی موجود در شأن نظام اسلامی و مردم ما نیست و همه از جوان و نوجوان گرفته تا زن، مرد، پیر و سالخورده گله مند این شرایط اقتصادی هستند.

وی مشکلات معیشتی و اقتصادی را گریبانگیر اکثریت مردم به ویژه گروه‌های جوان و زوجین جدید اعلام کرد و گفت: صف‌های طولانی نان مردم را به شدت عاصی کرده و در شهرهای مختلف اردبیل با دغدغه جدی در تأمین نان، مرغ و سایر مایحتاج ضروری روبه رو هستیم.

حجت الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با این شرایط مردم تصور می‌کنند که در صورت حضور مسافران و گردشگران شرایط تأمین نان به چه شکلی خواهد بود که ضرورت دارد مسئولان استانی هر چه سریع‌تر راهکاری مناسب در این زمینه بیندیشند.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۰ مجوز نانوایی در اردبیل صادر شده اما این نانوایی‌ها وجود خارجی ندارند و به نوعی آرد در بیرون از قاعده توزیع توسط دلالان به فروش می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ضرورت دارد در کنار اصلاح برخی از قوانین و مقررات به ویژه قانون بانکداری اسلامی دولت تدبیری بیندیشد تا مردم در تأمین کالاهای اساسی با مشکلی جدی روبه رو نشده و از طریق کالا برگ‌های پیش بینی شده، تأمین مایحتاج ضروری با قیمت پایین و به شکل مناسب برای خانوارها انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ