امام خمینی (ره) در مسیر حق حرکت می‌کرد

اقتصاد ایران: اردستان- نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) در مسیر حق در حرکت بود و راه حق را پیگیری می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد شامگاه شنبه در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: امام خمینی (ره) یک شخصیت منحصر به فرد در طول تاریخ است و اولین جرقه‌های شروع انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد سال ۴۲ زده شد همچنین امام راحل نیز فرمودند که برای همیشه پانزدهم خرداد را عزای عمومی اعلام می‌کنم.

وی افزود: مسائل و مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و این امواجی که رسانه‌های معاند ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند که برخی افراد حرکت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مشاهده نکنند همچنین از شناخت ابعاد وجودی امام راحل غفلت می‌کنند.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در مسیر حق در حرکت بود و راه حق را پیگیری می‌کرد همچنین بر اساس آنچه که تشخیص داده بود حق است، حرکت خود را در آن مسیر قرار داد و ما افراد نیز این وظیفه را داریم که راه حق را انتخاب کنیم.

طباطبایی‌نژاد بیان کرد: امام خمینی (ره) مدرسه‌ای را تربیت کرد که در آن افرادی نظیر حاج همت‌ها، شهید مطهری‌ها و شهید سلیمانی‌ها شاگرد مکتب امام هستند و به‌عنوان محصول انقلاب امام از این افراد یاد می‌شود همچنین شهید سلیمانی دفاع مقدس را یک جامعه و نمایشگاه دست‌رنج شیعه می‌دانستند.

وی تصریح کرد: کار ویژه انقلاب تربیت جوانان است و امام راحل محصول نهایی انقلاب و کاربرد انقلاب را تربیت افرادی همچون شهید سلیمانی می‌دانست همچنین امام خمینی (ره)، ویژگی‌هایی همچون بصیرت، شجاعت و صبر داشت.

نماینده مردم اردستان یادآور شد: امام خمینی (ره) ترسی نداشت و یک انسان شجاع بود و ما انسان‌ها نیز باید شجاعت داشته باشیم و اولین نمونه شجاعت این است که پا بر روی نفس گذشته و جلوی آن را بگیرد همچنین امام راحل نا امید و مغرور نمی‌شدند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه مردم اردستان از ابتدای انقلاب تاکنون، وفادار به نظام و انقلاب بوده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به سختی‌ها و گرفتاری‌های در حال حاضر، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان اردستان تا آنجایی که می‌توانند به امورات مردم رسیدگی می‌کنند و رسانه‌های معاند نیز بر علیه دولت و جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی بیان کرد: کارهای خوبی در جامعه انجام می‌شود، در شهرستان اردستان جوانان بسیاری سرکار هستند و آمار اشتغال در این شهرستان نسبت به سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است و این کارهای خوب باید برای مردم بیان شود.

نماینده اردستان تصریح کرد: درست است که مسائل اقتصادی و تورم وجود دارد، اما رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین دستور داده‌اند و بیان کرده اند که باید کارهای خوب در جامعه، برای مردم گفته شود.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه‌های راه و آسفالت‌، مرمت راه‌های روستایی، آب شرب، دامداری و طیور و غیره از جمله مسائلی که در شهرستان اردستان انجام شده و این اقدامات توسط دولت، نظام و مسئولان برای رفاه حال افراد صورت گرفته که باید برای مردم تبیین شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ