گارانتی کولر گازی هایسنس

اقتصاد ایران: کولر گازی هایسنس ساخت کمپانی معتبر hisense در کشور چین است که گارانتی و خدمات پس فروش محصولات برند هایسنس نیز برعهده این مجموعه است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کولر گازی هایسنس ساخت کمپانی معتبر hisense در کشور چین است که جز برندهای قدیمی و با کیفیت بالا سیستم‌های تهویه مطبوع بخصوص کولر گازی هایسنس است. این محصول در سال ۱۳۸۰ توسط شرکت زرین وارد کشور ایران شد و گارانتی و خدمات پس فروش محصولات برند هایسنس نیز برعهده این مجموعه است.

کولر گازی های هایسنس در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ الی ۹۰۰۰۰ بی تی یو و با با موقعیت نصب ایستاده، دیواری، کاستی و پرتابل طراحی و تولید شده‌اند و برخی از مدل‌های آن از تکنولوژی اینورتر بهره برنده‌اند. وبسایت نخصصی تهویه مطبوع مهاجر نیز تمامی مدل‌های این محصول را با قیمت مناسب و بروز، ضمانت گارانتی اصلی و خدمات پس از فروش به خریداران عرضه می‌نماید.

کولر گازی هایسنس

کولر اسپلیت هایسنس جز یکی از کولر گازی های کم مصرف با امکانات پیشرفته است که در مدل‌های اسپلیت دیواری اینورتر، ورسای، مایا و مدل دیواری با قابلیت سرمایش که دارای کمپرسور پیستونی و یا روتاری هستند به بازار تهویه مطبوع عرضه می‌گردند. تنوع و کیفیت بالا در این محصول سبب شده تا مصرف کنندگان بتوانند ار آن در انواع کاربری‌های مختلف اداری، مسکونی و تجاری با شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایند. برای بررسی بیشتر کیفیت کولر گازی هایسنس به معرفی برد آن، مزایا و معایب، گارانتی و خدمات پس از فروش آن خواهیم پرداخت:

برد کولر گازی هایسنس

یکی از مهم‌ترین قطعات کولر گازی برد آن است زیرا وظیفه فرمان دهی به قطعات به جهت روشن شدن دستگاه را دارد. بنابراین هنگام خرید کولر گازی هایسنس باید آن را لحاظ سلامت و اصل بودن چک نمائید. برد کولر گازی هایسنس شامل دو دسته زیر است:

برد معمولی

اگر در دستگاه از این مدل برد استفاده شده باشد به این معناست که کولر گازی از نوع معمولی بوده و کمپرسور آن به صورت دور ثابت کار می‌کند. در این مدل از کولر گازی ها هنگامی که شما دمای موردنظر مشخص می‌کنید دستگاه به وسیله ترموستات شروع به کار می‌کند و دمای فضای موردنظر را به دمای تنظیم شده می‌رساند و سپس خاموش می‌شود. توجه داشه باشید که روشن و خاموش شدن‌های مکرر در طی گذشت زمان سبب بروز مشکل در برد موتور دستگاه زیاد خواهد بود.

برد اینورتر

اگر کولر گازی هایسنس با برد اینورتر را تهیه کنید کمپرسور به شکل دور متغیر عمل می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که با تنظیم دمای موردنظر و رسیدن به آن به جای خاموش شدن موتور، دور آن کاهش یافته و دوباره هنگامی لازم باشد دور موتور افزایش یافته و هوای محیط را خنک می‌کند. این کار علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی از آسیب‌های احتمالی به دستگاه جلوگیری می‌کند.

گارانتی کولر گازی هایسنس

معایب کولر گازی هایسنس

همانطور که می‌دانید هر سیستمی علاوه بر مزایای کاربردی که دارد می‌تواند دارای معایبی نیز باشد. کولر گازی هایسنس دارای قیمت مقرون به صرفه و مناسبی می‌باشد که با ظاهری زیبا و قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی ساخته شده است به همین دلیل توانسته طرفداران زیادی را در این بازار کسب نماید. اما در مقال اگر بخواهیم معایب آن را بگوییم می‌توان به نبودن نمایندگی رسمی در داخل کشور و نیازمندی کولر به سرویس سالانه اشاره نمود.

گارانتی کولر گازی هایسنس

کولر گازی های هایسنس در انواع ظرفیت و مدل‌هایی که باشند دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور، ۱۸ ماه ضمانت قطعات و ۱۵ سال خدمات پس از فروش هستند. توجه داشته باشید که در صورتی می‌توانید از خدمات پس از فروش کولر گازی هایسنس بهره مند شوید که صدمات وارد شده به آن ناشی از ضربه، سقوط، تماس با موارد شیمیایی، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، حوادث طبیعی، آتش و حرارت بالا نباشد.

گارانتی کولر گازی هایسنس

نمایندگی فروش کولر گازی هایسنس

در سراسر کشور و در شهرهای مختلفی نمایندگی‌های کولر گازی هایسنس وجود دارد که می‌توانید دستگاه خود را از آنجا تهیه نمائید و خیال آسوده از ضمانت گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید. وبسیات تهویه مطبوع مهاجر نیز یکی از مراکزی است که به شما در خرید کولر گازی هاینسس و نصب و راه اندازی آن و همچنین انجام خدمات پس از فروش در صورت نیاز کمک خواهد کرد. خریداران می‌توانند برای اطلاع بیشتر درباره مدل‌های این محصول و قیمت بروز آن با کارشناسان باتجربه سایت مهاجر در تماس باشند و پس از دریافت راهنمایی کامل یک خرید مطمئن را تجربه نمایند.

کاتالوگ کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس در انواع مدل‌های زیر موجود می‌باشد که هر کدام داری ویژگی و اطلاعات فنی به خصوصی هستند که به صورت خلاصه در ای نجار به آن اشاره شده است برای اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این مدل‌های می‌توانید به سایت مهاجر مراجعه نمائید.

اسپلیت اینورتر سرد و گرم هایسنس با کمپرسور روتاری در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ بی تی یو با گاز مبرد R۴۱۰A که به عنوان مدل ورسای شناخته می‌شود.

اسپلیت سرد و گرم هاینس با کمپرسور روتاری در ظرفیت‌های ۹۰۰۰ الی ۲۴۰۰۰ بی تی یو با گاز مبرد R۲۲ که به عنوان مدل مایا شناخته می‌شود.

اسپلیت سرد هایسنس با کمپرسور روتاری و موجود در ظرفیت‌های ۱۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ بی تی یو که مجهز به گاز مبرد R۲۲ است.

کولر گازی پرتابل هایسنس با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش که ظرفیت ۱۲۰۰۰ و با گاز مبرد R۴۱۰A تولید شده است.

کولر گازی ایستاده هایسنس که در ظرفیت‌های ۳۶۰۰۰، ۴۸۰۰۰، ۶۰۰۰۰ و ۹۰۰۰۰ بی تی یو و با قابلیت تأمین سرمایش و گرمایش موجود است.

نظرات در مورد کولر گازی هایسنس

مصرف کنندگانی که از کولر گازی هایسنس استفاده کرده‌اند نظرات مختلفی دارند اما بیشتر کسانی که پس از بررسی شرایط و تعیین ظرفیت سنجی درست اقدام به خرید کولر گازی کرده‌اند از کارکردی و بازدهی آن راضی بوده‌اند. به همین دلیل مواردی چون استفاده درست خود مشتری، انتخاب مدل و ظرفیت مناسب با شرایط تأثیر بسزایی در رضایت از این محصول دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ