اولویت تولید در شبکه پنج چیست؟

اقتصاد ایران: مدیران و برنامه‌سازان شبکه پنج سیما با فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) دیدار کردند. در این نشست بر ضرورت‌ برنامه‌سازی با پشتوانه پژوهشی، علمی و اطلاعات روز جامعه تاکید شد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست صمیمانه جمعی از مدیران و برنامه‌سازان شبکه پنج سیما با فرماندهان و مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) برگزار شد.

سعید اشناب، مدیر شبکه تهران سیما ضمن قدردانی از خدمات و زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی کشور به ویژه تهران بزرگ گفت: فعالیت‌های پژوهشی نیروی انتظامی می‌تواند به افزایش کیفیت تولیدات مرتبط رسانه و به فرهنگ‌سازی موثر منجر شود. همکاری و تعامل فرماندهی انتظامی و شبکه پنج سیما در زمینه آسیب‌های اجتماعی اجتناب ناپذیر است.

وی تاکید کرد: اولویت ما تولید محتوای آموزشی و فرهنگ‌ساز با تکیه بر پژوهش است و در این مسیر دست فرماندهی انتظامی را نیز به گرمی می‌فشاریم.

اشناب یادآور شد: در افزایش نرخ بنزین در سال 1398 فقدان پیوست رسانه‌ای باعث شد علاوه بر خسارت جانی و مالی، عمده فشار بر گرده نیروی انتظامی وارد شود.

مدیر شبکه تهران همچنین بر اولویت ‌بندی موضوعات برای اقدامات مشترک تأکید کرد و گفت: این دو نهاد با همکاری تنگاتنگ، مستمر و بلند مدت می‌توانند ضمن روشنگری در جامعه با برنامه‌‌ریزی دشمن مقابله و مانع از بروز برخی مشکلات شوند. در کار فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای باید از ارائه خشک گزارش عملکرد عبور کرده و از ظرفیت‌های رسانه‌ای در ساختارهای هنرمندانه بهره بگیریم.

او همچنین به ضرورت افکارسنجی برای آگاهی از انتظارات و تمایلات مردم شریف تهران و به کارگیری آن در تولید برنامه‌های تلویزیونی نیز تاکید کرد.

در ادامه جلسه مدیران، برنامه‌سازان و مسئولین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و موانع تولیدات، ضرورت‌های برنامه‌سازی در حوزه جامعه و شهروندمحور، آموزش شهروندان برای پیشگیری از جرم، بحران، چالش های اجتماعی و ... را تشریح کردند.

این جلسه با حضور سرهنگ علی همه‌خانی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس تهران، مهدی کریمی مدیر گروه تهران و شهروندی، علی مهرگان مدیر گروه خانواده و کودک، مجید خادمی زاده مدیر طرح و برنامه، مصطفی جعفریحیی مدیر روابط عمومی، سرهنگ شادی رئیس اداره مشاوره و مددکاری، سرهنگ نمک‌شناس رئیس اداره اطلاع‌ رسانی، سرهنگ براتی رئیس اداره افکار عمومی، سرهنگ ناصری رئیس اداره برآورد اجتماعی و افکارسنجی و همچنین جمعی از برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان شبکه پنج سیما برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ