مدارس غیردولتی هزینه اضافی بر مردم تحمیل نکنند

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه بویین زهرا گفت: مدارس غیر دولتی موظف هستند مطابق دستور العمل ها و بخشنامه‌های الگوی تعیین شهریه هزینه دریافت کنند و نباید هزینه اضافی بر مردم تحمیل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا همانند زنده نگه داشتن خون‌های ریخته شده در کربلا است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک فرهنگ با زیر بنای فکری و عقیدتی، دنیای غرب را به چالش کشیده و تهدیدی جدی برای بقای آنان به شمار می‌رود.

امام جمعه بویین زهرا با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: حضرت امام (ره) با ایمان راسخ به عواملی همچون نصرت خداوند، هدف، استقامت در راه و توانایی ملت شریف ایران، توانست انقلاب شکوهمند اسلامی را محقق نماید.

وی با اشاره به سالروز جنایت پهلوی و سالروز قیام ۱۵ خرداد ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد آثار و نتایجی ارزشمند همچون تثبیت مرجعیت و رهبری بلامنازع حضرت امام (ره) و افشای ماهیت ضد اسلامی شاه و وابستگی او به بیگانگان را برای امت اسلام به همراه داشت.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در مرز ایران و افغانستان تاکید کرد: ما گروه انحرافی و با تفکر وهابی به نام طالبان را به رسمیت نمی‌شناسیم اما مردم غیور افغانستان که حقیقتاً خدمات مضاعفی را برای کشور ما داشته‌اند را برادران خود میدانیم.

وی اضافه کرد: دشمنان در تلاش هستند تا با انجام برخی توطئه‌ها و همچنین هزینه‌های بسیار، ملت ایران را در مقابل برادران افغانستانی قرار دهند.

امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: مدارس غیر دولتی موظف هستند مطابق دستور العمل ها و بخشنامه‌های الگوی تعیین شهریه اقدام به اخذ هزینه‌های آموزشی از والدین دانش آموزان نمایند و نباید هزینه اضافی بر مردم تحمیل کنند.

وی در پایان با اشاره به سفر پادشاه عمان به ایران یادآور شد: سفر پادشاه عمان به ایران با اهداف مختلفی همچون گسترش همکاری‌ها و ایجاد تحولات در منطقه صورت گرفته است و بدون شک این سفر برای دو کشور و حتی منطقه آثار مثبتی به همراه خواهد داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ