امروز پرچم انقلاب ایران در اقصی نقاط جهان برافراشته شده است

اقتصاد ایران: چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: امروز پرچم انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان به دست با کفایت ولی امر مسلمین برافراشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران، با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد، اظهار کرد: حضرت امام (ره) بی‌شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا بوده و هستند.

وی افزود: نقش ایشان در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی نقش بی‌بدیلی بود. امام راحل (ره) از ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردی برخوردار بودند که ایشان را تبدیل به یک الگو کرده بود.

خطیب جمعه شهر چمران بیان کرد: امام راحل به مردم اعتماد و اعتقاد حقیقی و صادقانه و از اعماق وجود به مردم و نقش آنها اعتقاد راسخ داشتند.

وی بیان کرد: امام اهل اقدام و عمل بر اساس تکلیف و وظیفه بودند، امام معتقد بودند که پیروزی یعنی عمل به تکلیف است زیرا موفقیت در ادای تکلیف است نه لزوماً به نتیجه رسیدن اقدامی که بر اساس تکلیف صورت گرفته است.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: اعتقاد راسخ به قدرت و هدایت الهی در امور و خسته نشدن و پرهیز دادن مسئولان از تظاهر به خستگی از دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات امام راحل بود. امام در مسیر و اهداف خود اراده‌ای قوی داشت و در مسیر الهی دچار خستگی و دلسردی نمی‌شدند و می‌فرمود: کار برای خدا دلسردی ندارد.

حجت‌السلام عبادی عنوان کرد: ایشان از شکوه ظاهری و مادی و اقتدار و امپراتوری‌های مجهز استکبار هیچ ترسی نداشتند و به جز از قدرت بی‌نهایت ذات اقدس الهی از هیچ قدرت دیگری واهمه نداشتند و با اعتقاد و اعتماد به خداوند متعال می‌فرمود: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی متذکر شد: خداوند متعال را شاکریم که وقتی نعمت بزرگی همانند حضرت امام را از ملت ایران اسلامی گرفت، خلف صالحی برای هدایت و رهبری این ملت انقلابی همانند حضرت امام خامنه‌ای که مرجعی بزرگ، آگاه به زمان، عارف و سالک الی الله، مدیر، مدبر و شجاع عنایت کرد که توانسته کشتی انقلاب اسلامی را به اوج عزت، شکوه و اقتدار برساند، برگزید.

خطیب جمعه شهر چمران ادامه داد: امروز پرچم انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان به دست با کفایت ولی امر مسلمین برافراشته شده و این پرچم را به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنافداه خواهد رساند.

حجت‌السلام عبادی در فراز دیگری از خطبه‌ها از پایان مأموریت و مسئولیت خود به عنوان امام جمعه شهر چمران خبر داد و گفت: امروز روز سختی برای بنده است چرا که آخرین نماز جمعه‌ای است که در شهر چمران اقامه می‌کنم و در سنگر دیگری به عنوان سرباز اسلام، انقلاب و ولایت خدمت خواهم کرد.

وی بیان کرد: از اعتماد نماینده ولی فقیه در خوزستان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خوزستان، به این بنده برای خدمت در سنگر دیگری صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در این مسئولیت جدید خادم و نوکر خوبی باشم و شرمنده مردم، شهدا، امام شهدا و ولایت نباشم و در محضر خداوند متعال رو سفید و عاقبت بخیر باشم.

حجت‌السلام عبادی تاکید کرد: از مسئولان انتظار دارم قدر این مردم را بدانند و در راستای رفع مشکلات آنها تلاش کنند، چرا که مردم شهر چمران، شهرک بعثت و روستاییان جراحی لایق بهترین‌ها هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ