ارتباط مردم با امام خمینی(ره) باعث پیروزی انقلاب شد

اقتصاد ایران: کرمان- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ارتباط مردم با امام خمینی(ره) باعث پیروزی انقلاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای امام علی (ع) با گرامیداشت یاد شهدای قیام مهم پانزده خرداد گفت: خون شهیدان این قیام آغازی بر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی همچنین با اشاره به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) شخصیتی الهی و بی‌نظیر در تاریخ است که ظرفیت‌های خدادادی خویش را به خوبی می‌شناخت و به خودشناسی کامل رسیده بود.

وی افزود: امام یک عارف واقعی بود و رابطه ویژه‌ای با خدا داشت و در برابر قدرتهای جهنمی هیچ ترسی به خود راه نمی‌داد، او خود را در کنار مردم می‌دید و عمر خود را صرف اگاهی توده‌ها کرد و همین ارتباط مردم با امام باعث پیروزی انقلاب شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی الهی و بی‌نظیر بود که ارتباط عمیقی با مردم داشت و هیچ وقت از جامعه فاصله نگرفت.

امام جمعه کرمان همچنین انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شخصیت عالم عامل و با تجربه بعد از حضرت امام به رهبری جامعه اسلامی را مایه یاس دشمن دانست و گفت: تخصص، تعهد، مدیریت قوی و کوتاه نیامدن از خط و راه امام از ویژگی‌های حضرت آیت الله خامنه ای است که کشور را در جایگاه اقتدار و موفقیت قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری مدال مجلس انقلابی را به مجلس فعلی شورای اسلامی داد و باید این افتخار را به مجلس تبریک گفت.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: اما نباید فراموش کرد که این عنوان تکلیف مجلس را برای عمل به وظایفش سنگین‌تر کرده است و آنها در مدت باقی مانده باید طوری عمل کند این عنوان همواره و در بین همه ادوار مجلس برازنده آنها باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ