نقش مردم در مدیریت بحران آب جدی گرفته شود

اقتصاد ایران: پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: بحران آب در شهرستان پارس آباد جدی است و کشاورزان نیز با مسئولان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه بحران آب حدی است، اظهار کرد: مشکل آب جدی است و از کشاورزان انتظار می‌رود در خصوص آب صرفه‌جویی کرده و با مسئولین همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان منابع آب استان و مغان نیز باید در این روزهای بحرانی جهادی و شبانه روزی نحوه توزیع آب را مدیریت کنند، خاطرنشان کرد: ضروری است تا کشاورزان با صرفه جویی و مصرف بهینه آب مزارع خود را به آبیاری مکانیزه و قطره‌ای مجهز کنند.

امام جمعه پارس آباد ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و بیان کرد: باید آئین گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان پارس آباد باشکوه برگزار شود و شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی برای نسل جوان معرفی شود.

باقری بنابی با اشاره به اینکه مردم در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند، ادامه داد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی پیروی از ولایت، انسجام، وحدت و داشتن اقتدار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان پارس آباد و بزرگداشت کنگره ملی ۳ هزار و ۴۰۰ شهید استان شنبه ۱۳ خرداد ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلی امام خمینی (ره) پارس آباد برگزار می‌شود که از مردم ولایی و شهیدپرور پارس آباد برای حضور پرشور در این مراسم دعوت می‌شود.

باقری بنابی تصریح کرد: در خصوص سیل اخیر به شهرستان گرمی و برای کمک رسانی به سیل زدگان از همه اقشار مختلف مردم و نیروهای حمایتی و هلال احمر خواست تا مشارکت کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی افزود: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان است و تقوای الهی سبب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ