امام خمینی(ره) پرچم عدالت خواهی و عزت را در دنیا برافراشت

اقتصاد ایران: اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام خمینی(ره) پرچم عدالت خواهی و عزت را در دنیا برافراشت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک اظهار کرد: پول بیت المال دست شورای اسلامی شهرها امانت بوده و نباید در حوزه‌ها دیگر هزینه شود. شهرداری و شورای شهر باید توجه ویژه با اماکن شهری داشته باشند و در توسعه شهری اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: مردم باید ضمن حضور گسترده در این انتخابات انتخاب افراد اصلح و کاردان را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه اراک با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان کرد: ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال امام راحل است، امام راحل پرچمدار عزت و شرف و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بوده و است و برای خدا جهاد و قیام کرد و هرکسی برای او قیام کند خدا اجر او را ضایع نخواهد کرد.

دری نجف آبادی ادامه داد: هیچ جای دنیا انقلاب اسلامی جز با نام امام خمینی (ره) قابل ذکر نیست و هر کجا انقلاب اسلامی و مقاومت و… است یاد روح خدا خمینی بت شکن نیز وجود دارد و این نام در آنجا زنده است. امام خمینی (س) راه رسیدن به سعادت و عزت را به ملت ما هدیه کردند و با نهضت و مکتب انسان‌ساز اسلامی، اسلام ناب محمدی را به مردم دنیا و آزادی‌خواهان دنیا و ملت مسلمان ایران عرضه کردند.

وی همچنین با اشاره به ۱۵ خرداد و ۶۰ مین سالگرد این قیام خونین تصریح کرد: این قیام، عقب نشینی رژیم ستم شاهی و تحکیم صلابت امام راحل را در پی داشت و نباید از نظر دور داشت که شهدای این قیام برای صیانت و دفاع از دین اسلام، پاسداری از مرجعیت و امامت وارد میدان شدند و این حرکت مسیر انقلاب اسلامی را از مسیر انقلاب‌های غرب زده و شرق زده جدا ساخت. این قیام همانند قیام حضرت سید الشهدا (ع) برای رضا خدا و با انگیزه الهی شکل گرفت و موجب شد تا نقشه‌های دشمنان نقش برآب شود.

دری نجف آبادی اضافه کرد: امام چندین سال است که از بین ما رفته‌اند اما هنوز هم آرمانها و خط امام و انقلاب اسلامی مسیر خود را طی می‌کند و بعد از ارتحال ایشان، مجلس خبرگان رهبری با انتخاب آیت الله خامنه ای، سبب شادی دوستان و ناامیدی دشمنان شدند. ارتباطات بین المللی، نگاه به شرق و مقابله با آمریکا و حمایت از جبهه مقاومت به برکت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ولایت فقیه و مرجعیت شیعه ریشه دارد لذا برای محافظت از این انقلاب باید با اطاعت از رهبر معظم انقلاب، حفظ وحدت کلمه و حضور گسترده در صحنه‌های دفاع از آرمان‌های نظام، گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: قیام ۱۵ خردادماه سال ۱۳۴۲ فصل تازه و نویی را در تلاقی و پیوند مردم با ولی فقیه و مرجعیت به وجود آورد و امروز برای موفقیت در تمامی حوزه‌ها نیازمند تبعیت محض از ولایت فقیه و حفظ وحدت کلمه و بیداری و مقابله با استکبار و تلاش مضاعف در جبه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: امیدواریم همانگونه که مردم در این ۶۰ سال در جهبه‌های مختلف مجاهدت کرده‌اند همواره در این مسیر پرتلاش باشند و همین راه را ادامه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ