آرزوی همتی برای فرزین در گرفتن وام از صندوق بین‌المللی پول / در سال ۹۹-۹۸ با کارشکنی یاران دولت فعلی و آمریکا اقدامات ما به نتیجه نرسید

اقتصاد ایران: عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: «برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی ول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.»

به گزارش اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی نوشت: «برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی ول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند. هرچند، همین اقدامات ما در سال۹۹-۹۸، با کارشکنی یاران دولت فعلی و البته آمریکا، به نتیجه نرسید و کشور هزینه داد.»

عبدالناصر همتی، رییس کل اسبق بانک مرکزی در مطلبی در کانال تلگرامی‌اش با انتشار تصویری از خبر حمله مخالفان دولت روحانی به همتی، به خاطر تلاش برای وام گرفن از صندوق بین المللی پول نوشت: «برای آقای فرزین در ملاقات با مقامات صندوق بین المللی ول آرزوی توفیق دارم. امیدوارم بتوانند با دفاع از حق ایران، تسهیلات صندوق را برای گشایش ارزی بگیرند.

همتی افزود: هرچند، همین اقدامات ما در سال۹۹-۹۸، با کارشکنی یاران دولت فعلی و البته آمریکا، به نتیجه نرسید و کشور هزینه داد.»

محمدرضا فرزین، رییس‌کل بانک مرکزی به‌منظور دیدار و گفتگو با مقام‌های صندوق بین‌المللی پول به آمریکا رفته است.

آرزوی توفیق همتی برای فرزین

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ