آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از ۲۰ سال

اقتصاد ایران: دزفول- معاون عمرانی استاندار خوزستان از آغاز عملیات اجرایی پل میانرود دزفول بعد از ۲۰ سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی پیش از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از پل میانرود دزفول از آغاز عملیات اجرایی این پل در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و انتخاب پیمانکار در آینده نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی این پل خواهیم بود و امیدواریم ظرف مدت ۱۸ ماه عملیات اجرایی این پل به اتمام برسد.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این پل افزود: عملیات اجرایی پل بتنی فلزی میانرود به طول ۴۲۰ متر با ۱۴ دهانه ۳۰ متری در سال ۱۳۸۰ با برگزاری آئینی با حضور مسئولان ملی، استانی و محلی بر روی رودخانه دز آغاز شد اما علاوه بر روند کند ساخت این پل در سال‌های نخست، عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۸۷ به دلیل قطع ردیف اعتباری در بودجه ملی متوقف شد.

به گزارش مهر، کاهش ۴۰ کیلومتری مسیر دزفول به اهواز و سهولت تردد اهالی شهرهای میانرود، صفی آباد و شهر امام به هفت تپه، برقراری ارتباط مطلوب و ایمن کارخانه‌های مستقر در هفت تپه و ایمنی تردد کارگران شاغل در این شرکت‌ها از مهم‌ترین اهداف ساخت این پل است.

با تکمیل و بهره‌برداری از پل میانرود علاوه بر اینکه شهرهای میانرود و شهر امام و نیز تعدادی از روستاهای بخش مرکزی دزفول از بن بست خارج می‌شوند، مسافت جاده‌ای دزفول به اهواز نیز بیش از ۴۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

پل میانرود، این جاده را به هفت تپه و جاده ترانزیتی اندیمشک اهواز متصل و فاصله دزفول تا اهواز را ۱۸ کیلومتر نزدیک می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ