مردم محوری و توجه به مستضعفین اندیشه امام خمینی(ره) بود

اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه ساوه گفت: در اندیشه امام خمینی(ره) محوری ترین پایه و اساس بودند و ایشان اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساوه به مناسبت‌های رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: در اندیشه امام مردم، محوری ترین پایه و اساس بودند، امام اعتقاد داشتند قدرت منهای ملت، یک قدرت پوسیده است، امام جمهوری اسلامی را بهترین مدل برای اداره کشور می‌دانستند و ولایت فقیه را بزرگترین پشتوانه برای کشور و مردم می‌دانستند.

وی افزود: بزرگترین هنر امام این بود که ولایت فقیه مهجور و مستور در کتاب‌ها را بیرون کشید و در عرصه جامعه آورد.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: امام در تصمیم گیری و تدابیر خود، محاسبات معنوی را در درجه اول قرار می‌دادند یعنی انسان برای هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد در درجه اول هدفش کسب رضای الهی باشد.

وی با اشاره به جایگاه امام (ره) گفت: امام به لطف الهی و با حضور قدرت این مردم و جوانان چه زیبا فعل توانستن را در میان مردم صرف کرد و در یک هم افزایی امت و امام جامعه عقب مانده دوران ستم شاهی را به رشد و توسعه بالایی رساندند.

رحیمی به آغاز سی و پنجمین سال رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم مروری بر درایت‌ها و مدیریت‌های معظم له داشته باشیم ده‌ها و صدها کتاب هم جوابگو نخواهد بود.

امام جامعه ساوه ادامه داد: اگر امروز در آستانه تبدیل شدن به یک کشور پیشرفته و تأثیرگذار در جهان هستیم اگر بحران‌های داخلی و خارجی، مهار و مدیریت شده است، جز عنایت های الهی و تدبیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم نمی‌توان دلیل دیگری برای آنها تصور کرد.

وی افزود: سکاندار کشتی انقلاب اسلامی، علیرغم طوفان‌های تند سیاسی در منطقه جهان، انقلاب را به سلامت به ساحل نجات رهنمون کرده است و دشمنان نظام از این درایت و هوشمندی، انگشت حیرت به دهان گرفته اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ