عمل بر اساس تکلیف مهم‌ترین ویژگی امام خمینی(ره) بود

اقتصاد ایران: مهدی‌شهر- امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه عمل بر اساس تکلیف یکی از ویژگی‌های مهم امام خمینی (ره) بود، گفت: ایشان به تکلیف خود در قبال خدا و ملت عمل و نتیجه را به خداوند واگذار می‌کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی سقائیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدی شهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن گرامی داشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: ایشان جامع الشرایط بودند و در ارتباط با فقاهت، فلسفه، عرفان، مسائل سیاسی و اجتماعی و … کمتر کسی شبیه ایشان بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) مظهر نوآوری در فقه بودند، افزود: اخلاق از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه موقت مهدی شهر با بیان اینکه امام (ره) معرفت خاصی داشتند، گفت: ما به تاسی امام خمینی (ره) انقلاب کردیم و لذا باید مدام باز گردیم و به سیره ایشان نگاهی دوباره بیاندازیم.

سقائیان با بیان اینکه خودسازی و تهذیب نفس از ویژگی‌های دیگر امام (ره) بود، بیان داشت: ایشان اخلاق را منشأ کار خودشان قرار داده بودند و همواره حرف‌هایشان را بدون هیچ بی اخلاقی عنوان می‌کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به طرز شگفت‌آوری آینده‌نگر و تیز بین بودند، ابراز کرد: سیره ایشان باید سرلوحه سیاست مداران ما باشد.

امام جمعه موقت مهدی شهر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌هایی که باید از امام خمینی (ره) بیاموزیم، مداومت در نماز و ذکر بود، بیان داشت: امام (ره) سرلوحه تدین بودند.

سقائیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) بر آرمان‌های انقلاب مردم، مداومت داشت و شاهد بودیم که نتیجه این امر را نیز گرفت، گفت: عمل بر اساس تکلیف یکی دیگر از ویژگی‌های مهم امام خمینی (ره) بود که باید به عنوان الگو از ایشان یاد کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) به این فکر نمی‌کردند که اگر کاری را انجام بدهم، پیروز خواهم شد یا خیر؟ ایشان به تکلیف خود در قبال خدا و ملت عمل و نتیجه را به خداوند واگذار می‌کردند لذا این امر باید سرلوحه مسئولان ما قرار گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ