برخی‌ها با کارشکنی به مشکلات اقتصادی مردم دامن می‌زنند

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه اسفرورین گفت: در حالی که انتظار همه این است که موانع اقتصادی رفع و مشکلات کاهش پیدا کند اما برخی در داخل دولت با کارشکنی به این مشکلات دامن می‌زنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدحسین شهبازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفرورین با اشاره به اهمیت رعایت تقوا در جامعه اسلامی عنوان کرد: حرکت جامعه به سعادت و رسیدن به مدینه فاضله تنها در گرو رعایت تقوا از سوی همه ارکان جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات معیشتی به مردم آسیب رسانده است، عنوان کرد: رفع نیازهای اقتصادی باید در دستور کار همه مسئولیت باشد و نباید این حجم از مشکلات را شاهد باشیم.

امام جمعه اسفرورین تاکید کرد: در حالی که انتظار همه این است که موانع اقتصادی رفع شود و مشکلات کاهش پیدا کند اما برخی در داخل دولت با کارشکنی به این مشکلات دامن می‌زنند.

وی تصریح کرد: انتظار از دولت و همچنین قوه قضائیه این است که به دنبال برخورد قاطع با افرادی باشند که به شکل‌های متفاوت اعم از کوتاهی و یا کارشکنی به مشکلات مردم اضافه می‌کنند.

حجت الاسلام شهبازی با اشاره به مباحث مربوط در رابطه با لایحه عفاف و حجاب ادامه داد: فرهنگ دینی ساختار اصلی جامعه اسلامی را شکل می‌دهد و باید این واجب دینی در جامعه رعایت شود.

وی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشف حجاب یک حرام شرعی و سیاسی است و مسئولین باید به دنبال رفع این مشکل باشند.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) نهضت بزرگ اسلامی را رقم زد و تأثیر بزرگی بر روی جهان داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای معرفی آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و شخصیت بزرگ این مرد به نسل جوان استفاده کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ