امام خمینی(ره) توسط هنرمندان و فعالان رسانه‌ای به جامعه معرفی شود

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر گفت: باید تلاش شود که امام خمینی(ره) توسط هنرمندان و فعالان رسانه‌ای برای جامعه شناسانده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: موضوع تبیین نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی باید در ایام رحلت امام با شور و اشتیاق بیشتر نسبت به سالیان قبل مورد توجه قرار گیرد.

وی خواستار استفاده از همه ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای برای شناخت ابعاد وجودی امام راحل و دستاوردهای انقلاب اسلامی شد و بیان کرد: امام راحل باید امروز توسط هنرمندان و فعالان رسانه‌ای برای جامعه شناسانده شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه‌ها، نفوذهای سیاسی، فشار و تحریم‌های اقتصادی و… از شیوه‌های دشمنان برای دستیابی به این هدف بود.

وی به انحراف کشیدن مکتب و منش امام خمینی را یکی از برنامه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: در این مسیر برخی به دنبال تحریف امام برای مردم بودند که مقام معظم رهبری بخوبی امام و ابعاد شخصیت برجسته وی را در مقاطع مختلف برای مردم معرفی و تبیین کرد.

اسماعیلی ادامه داد: امام راحل باید امروز توسط هنرمندان و فعالان رسانه‌ای برای جامعه شناسانده شود تا امامی که انقلاب ایران را جهانی کرده بخوبی برای نسل جوان امروز معرفی و شناسانده شود.

وی گفت: امروزه پیشرفت‌های چشمگیر کشور آن هم در اوج تحریم‌ها منجر شده تا دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفته که این موفقیت‌ها بدون تردید حاصل ایمان محکم به آینده، امیدآفرینی و توان متخصصان داخلی است.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: امروز معنویت نه تنها در کشور کمرنگ نشده بلکه ابعاد مختلفی از این معنویت در داخل موج می‌زند. همگان بدانند که به لطف خدا با الهام از امام (ره) و مقام معظم رهبری، شکست دشمنان ایران اسلامی قطعی بوده و بزودی نابود می‌شوند.

وی با بیان اینکه سکوت، سخن و امر و نهی امام (ره) برای خداوند بود و هر چیز غیر خدا برای امام کوچک محسوب می‌شد ادامه داد: امام مخلص بود و در رفتار خود همواره مراقبت داشتند حرفی، سخنی، پلکی و گوشه چشمی برای غیرخدا نباشد.

اسماعیلی اظهار کرد: امام همچنین به واسطه اخلاصی که داشت قیامش جهانی شد و محبوبیت و نفوذ کلامش در دل مردم در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته بود. جلوه دیگر از امام دین و تقوای ایشان بود که منجر به شجاعت و از غیرخدا نترس بودن امام (ره) در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده بود.

وی گفت: استقامت در انجام تکلیف از دیگر جلوه‌های تقوای امام راحل بود و خدا نیز جواب امام را بسیار قشنگ و زیبا داد تا راه‌های مسیر حرکت امام یکی پس از دیگری برای وی باز شود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: هر آنجا که سختی و مشقت در مسیر امام راحل ایجاد می‌شد خداوند با الطاف ویژه و امدادهای غیبی خود به کمک امام (ره) می‌شتافت.

اسماعیلی گفت: برای نسل امروز امام خمینی و مقام معظم رهبری الگویی بارز از تقوا و اخلاص هستند که این مهم باید به نحو مطلوبی برای جوانان تبیین شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ