«شناخت و مطالعه» منشا رأی مردم باشد/ شکست توطئه دشمنان

اقتصاد ایران: آرادان- امام جمعه آرادان با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی مجلس خبرگان و همچنین مجلس شورای اسلامی، گفت: «شناخت و مطالعه» منشا آرا مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به انتخابات خبرگان رهبری که در پیش رو است، تاکید کرد: امسال هم انتخابات مجلس و هم خبرگان رهبری برگزار خواهد شد که در بین این دو رویداد حتی نمایندگی خبرگان اهمیت مضاعفی نیز دارد زیرا تعیین رهبری و نظارت بر رهبر را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان می‌بایست نسبت به این موضوع اهتمام داشته و کسی را انتخاب کنند که در خط اصیل ولایت باشد، افزود: افراد زیادی در این انتخابات نامزد می‌شوند لذا بر مردم است که با مطالعه و شناخت رأی بدهند چرا که خبرگان اهمیت ویژه‌ای دارد.

امام جمعه آرادان با اشاره به انتخابات مجلس نیز بیان کرد: اکثر کسانی که در انتخابات نامزد می‌شود اعلام می‌کنند که احساس تکلیف کرده‌اند لذا مشخص نیست چرا همه نزدیک انتخابات احساس تکلیف می‌کنند لذا مردم باید حواس خود را نسبت به نامزدها جمع کنند.

شریفی نیا با بیان اینکه مجلس اهمیت دارد و نمایندگی آن نیز بسیار دشوار و البته مهم است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که مجموعه مجلس عملکرد خوبی داشته علیرغم اینکه بعضاً افرادی هم وجود دارند که عملکرد خوبی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه با رحلت امام خمینی (ره) دشمنان خیلی امیدوار شدند که طومار انقلاب در هم می‌پیچد، افزود: بی بی سی اعلام کرده بود خلائی را که درگذشت آیت الله خمینی در سطح رهبری ایران به وجود می‌آورد، مشکل قابل جبران است از سوی دیگر صدای آمریکا اعلام کرد که مرگ آیت الله خمینی (ره) به بی ثباتی عظیمی منجر می‌شود و حتی شعله جنگ داخلی در ایران افروخته خواهد شد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه همه دنیا شاهد بودند که این قبیل مسائل رخ نداد، ابراز داشت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر امام (ره) و اظهار ارادت و بیعت با جانشین امام (ره) تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و بلافاصله مراجع با رهبر جدید انقلاب اسلامی همراهی کردند تا دشمنان در آن واحد شکست بخورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ