توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه سیراف گفت: توزیع اعتبارات ورزشی برای بخش سیراف عادلانه نیست و انتظار داریم مسئولان ورزش استان پاسخگوی این مسائل باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری در خطبه‌های نماز جمعه سیراف اظهار داشت: خبرها حاکی از آن است که صنعت کمک خوبی به ورزش شهرستان کرده است از اداره ورزش و جوانان انتظار می‌رود سهم بخش سیراف از کمک صنعت به ورزش را شفاف اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه بخش سیراف دیده نشده است اضافه کرد: مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان جواب بدهند چرا از سال ۹۲ تاکنون هیچ کار عمرانی در حوزه ورزش بخش سیراف از ناحیه آن اداره صورت نگرفته است!

امام جمعه سیراف بیان کرد: مردم و به خصوص جوانان گلایه دارند و من گلایه آنها را بیان می‌کنم انتظار می‌رود بخش سیراف در بودجه‌ها دیده شود. لیست اعتبارات و مساعدت‌های صورت گرفته از ناحیه وزارت نفت به اداره ورزش شهرستان را دیدم سهم بخش سیراف صفر است آیا این تبعیض نیست؟

وی با تاکید بر اینکه جفایی که در حق ورزش بخش سیراف شده است را جبران را کنید افزود: گلایه خودم و جوانان و ورزشکاران از عدم توجه اداره ورزش شهرستان به بخش سیراف را اعلام می‌کنم.

حجت الاسلام عاشوری افزود: در بازدیدی که از مکان تمرین رزمی کاران سیراف داشتم خیلی ناراحت شدم که چرا جوانان رزمی کار ما باید در آن مکان مخروبه تمرین کنند، این عزیزان فاقد سالن هستند؛ البته آنچه بنا به گزارش‌ها به بنده رسیده ورزشکاران پرک و شیرینو هم وضع بهتری ندارند. چرا این عزیزان نباید مکان مناسبی برای ورزش و تمرین خود نداشته باشند؟!

وی تاکید کرد: از طرفی چمن ورزشگاه شهید اسدی مدت‌ها است قابل استفاده نیست! مسئولین فقط بازدید می‌کنند و قول می‌دهند؛ فوتبال سیراف که چندین بار سابقه قهرمانی در جام حذفی در استان و راهیابی به مرحله کشوری دارد به خاطر عدم توجه مسئولین و عدم حمایت نابود شد چرا؟!

امام جمعه سیراف خاطرنشان کرد: زمین چمن شیرینو سال‌ها است که بلاتکلیف افتاده است؛ مگر نمی‌گویند باید از جوانان حمایت کرد، جوانان چشم انتظار افتتاح این زمین چمن هستند! جوانی که مکان مناسبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارد را چطور می‌توان از گزند ناهنجاری‌ها حفظ کرد!

وی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان توضیح دهد وضعیت سرانه ورزش در بخش سیراف چقدر است؟ فعالیت‌های بدنی و ورزشی ضمن پیشگیری از بیماری‌های جسمی و روحی زمینه مناسبی را برای افزایش کیفیت زندگی انسان فراهم می‌آورد.

عاشوری با بیان اینکه پیشگیری همیشه مقدم بر درمان است، اظهار داشت: کم تحرکی ما در همه حال باعث بیماری و کسالت می‌شود و ورزش بهترین راه مبارزه با بیماری‌ها است.

وی بیان داشت: مسئولین فقط به جوانان قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند، اگر قول می‌دهید عمل کنید؛ تقسیم اعتبارات در بخش سیراف تبعیض آمیز است توقع داریم مدیرکل ورزش و جوانان استان که فردی انقلابی و جهادی است این تبعیض‌ها را برچینند و اقدامات مسئولین پیشین را جبران کند. تبعیض ذهنیت مردم را نسبت به سلامت حکومت و عدالت می شکند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ