دشمنان از همه جهت علیه جمهوری اسلامی هستند

اقتصاد ایران: اردستان-مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی قربانی ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار شهرستان اردستان، اظهار داشت: صدها هزار نفر در راستای سربلندی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیده و یا جانباز شدند و امروزه ما انسان‌ها مدیون اینگونه افراد هستیم همچنین ائمه معصومین و امامان نیز از جمله افرادی بودند که مظلومانه در دوران خود به شهادت رسیدند.

وی افزود: حضور افراد در این یادواره شهدا به دعوت شهدا بوده و این شهدا هستند که افراد را دعوت کرده‌اند و ما مهمان هستیم همچنین شهدا انسان‌ها را شفاعت خواهند کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: در عملیات بیت المقدس یک سری افراد منافق حضور داشته و سعی داشتند که در غذای رزمندگان ماده‌ای ریخته و افراد را بیمار کنند تا عملیات به‌خوبی انجام نشود همچنین تصمیم بر تخریب عملیات و توهین به ولایت فقیه را داشتند اما موفق نشدند.

قربانی تاکید کرد: در حال حاضر از همه اطراف و همه دشمنان علیه جمهوری اسلامی هستند و انقلاب ما مظلوم است اما قدرت شهدا و خداوند متعال مانع از پیروزی دشمنان شده و باعث شده که دشمنان انقلاب اسلامی سرنگون شوند.

وی بیان کرد: در ۳۱ شهریور ۵۹ صدام جنگ را علیه ایران آغاز کرد، چندین گروه‌های نظامی و تجهیزات را تدارک دیده بود و در این فکر بود که جمهوری اسلامی ایران را براندازی کند همچنین منافقان نیز برای براندازی قیام کرده بود که اکثراً هم دستگیر شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ