مراسم خاطره‌گویی «سوگواران خمینی (ره)» در بوشهر برگزار شد

اقتصاد ایران: بوشهر- محفل خاطره‌گویی «سوگواران امام خمینی» با حضور جمعی از دست اندرکاران اعزام کاروان‌های مردمی برای شرکت در مراسم ارتحال امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح جمعه در این مراسم خاطرنشان کرد: حضرت امام در پیام خود به مناسبت بزرگداشت یوم الله پانزده خرداد با اشاره به آیه پنج سوره ابراهیم می‌فرماید: «وذکرهم بایام الله…» اینها را متذکر کن به ایام خدا.

عبداله شاهینی افزود: این ایام الهی است که مردم را بیدار می‌کند و چهارده و پانزده خرداد روزهای قدرت نمایی خدا هستند، لذا باید آنها را بزرگ داشت.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ می‌فرمایند برای شناخت انقلاب و جهت گیری های اصلی آن، خود امام شاخص و قطب نما است لذا ما تلاش کردیم به جای روال مرسوم در بزرگداشت‌ها و شنیدن روایت دیگران، برای شناخت امام و فیلم پانزده خرداد به طور مستقیم به بیانات خود ایشان مراجعه کنیم و بخشی از این برنامه به این منظور طراحی شده است.

 مراسم خاطره‌گویی «سوگواران خمینی (ره)» در بوشهر برگزار شد

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: تلاش شده است که فارغ از روایت‌های مرکزگرا، روایتی از نسبت مردم بوشهر با این مقطع تاریخ انقلاب یعنی مراسم ارتحال امام در سال‌های متوالی را بازخوانی کنیم.

در ادامه عبدالرضا مطاف، عبدالخالق احمدی، حسین صفوی و غلامعلی پولاد گوشه‌ای از خاطرات و اتفاق‌های اعزام مردم در مراسم سوگواره امام خمینی (ره) روایت کردند.

این محفل خاطره با شروه خوانی، مصطفی ساعدی، شعرخوان، الناز رشیدی و مجری گری بهنام هنری انجام و از فعالین اعزام مردمی سوگواره بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ