لزوم مقابله با سقط جنین/ هزینه های درمان ناباروری بسیار بالا است

اقتصاد ایران: شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: درخصوص سقط جنین گزارش‌های موثق و غیررسمی زیادی به گوش می‌رسد که باید فکری اساسی برای آن شود و مقابل این آسیب ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح جمعه در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: دولت سیزدهم توانسته در عرصه‌های مختلف بدرخشد که یک نمونه آن کرونا است و حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: عدالت در مسائل بهداشت و درمان به‌ویژه زیرساخت‌ها از مسائل بسیار مهم است، بعضاً با بهانه اینکه وجود تجهیزات یا برخی زیرساخت‌ها مقرون به صرفه نیست باعث می‌شود جمع‌های بسیار زیادی را از امکانات محروم می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: لازم است در مجموعه‌های درمانی روستایی، شهرها و… مراکز خدماتی گسترده با دست باز داشته باشیم، هستند برخی مراکز که مشکلات مالی دارند و هر روز این قبیل مسائل در مراجعات مردمی عنوان می‌شود، قسمت قابل توجهی از مشکلات مردم مسائل مربوط به بهداشت و درمان است.

نکونام عنوان کرد: سلامت در عرصه پزشکی بسیار مهم است، دریافت سکه طلا، زیرمیزی و… در میان برخی مجموعه درمانی آبروی مجموعه پزشکان را می‌برند و باعث می‌شود نگاه مردم نسبت به این قشر تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سقط جنین گزارش‌های موثق و غیررسمی زیادی به گوش می‌رسد که باید فکری اساسی برای آن شود و مقابل این آسیب ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: هزینه‌های درمان ناباروری بسیار سنگین است و بسیاری از خانواده‌ها امکان درمان را ندارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ