اعتبار ایستگاه‌های پمپاژ آب پلدختر تا پایان سال مالی جذب می‌شود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اعتبار ایستگاه‌های پمپاژ آب پلدختر تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ جذب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز پنج شنبه جلسه تعیین تکلیف ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی شهرستان پلدختر به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور فرماندار شهرستان پلدختر، مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر، رئیس اداره حقوقی سازمان و دیگر کارشناسان ستادی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران ستادی و شهرستانی مبنی بر فعالیت‌های جهادی و مضاعف نسبت به ادوار گذشته در راستای طرح‌های مرتبط با آب و خاک، اظهار داشت: توفیق مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در نگاه جامعه کشاورزی بهره برداری از پروژه‌ها است لذا علیرغم تلاش‌های مستمر باید با همدلی و همراهی مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی بتوانیم نسبت به بهره برداری از پروژه‌ها و ایستگاه‌های پمپاژ آب کشاورزی اقدام مثبتی انجام دهیم.

در ادامه الوند فر مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی لرستان با عنایت به اهمیت موضوع گفت: در راستای به ثمر نشاندن تلاش همکاران در اجرا و به بهره برداری رساندن پروژه‌های ایستگاه پمپاژ شرح وظایف سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری و بخشداری شهرستان مشخص شده تا در یک برنامه زمانبندی و همت جهادی بتوانیم خدمتی دیگر به جامعه کشاورزی را به افتخارات سازمان اضافه کنیم.

در این جلسه مقرر شد فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان پلدختر نسبت به رفع معارض و مشکلات اجتماعی منطقه «سرنجه زیودار» اقدام کنند تا تحقق این مهم و عملیات اجرایی پروژه در دستور کار مدیریت آب و خاک قرار گیرد.

از دیگر مصوبات این جلسه پیگیری مستمر جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر با هماهنگی اداره تعاون روستایی و تشکیل تعاونی آببر بود که با توجه به پیشرفت فیزیکی ایستگاه‌های پمپاژ قبل از بهره برداری تشکیل این تعاونی‌ها لازم است.

با عنایت به پیگیری‌های رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی و مدیریت آب و خاک سازمان از منابع مختلف، اعتبارات مطلوبی در سال ۱۴۰۱ برای تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ در نظر گرفته شده که با همت فرمانداری و بخشدار بخش مرکزی و مجموعه همکاران شهرستان پلدختر و فراهم کردن بستر کار تا پایان سال مالی ضمن جذب اعتبارات شاهد شکوفایی در این بخش خواهیم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ