پایان کارتیم منتخب کشتی فرنگی ایران باکسب 6مدال

اقتصاد ایران: تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،رقابت‌های بین‌ المللی کشتی فرنگی جام پاشایان ارمنستان روزهای ۹ و ۱۰ خردادماه در شهر ایروان کشور ارمنستان برگزار شد که در پایان تیم منتخب کشورمان توسط فردین هدایتی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا، امیررضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره، سید آرش نگهداری در وزن ۵۵ کیلوگرم، رضا قیطاسی در وزن ۶۳ کیلوگرم، مرتضی پورعیسی در وزن ۷۲ کیلوگرم و امیررضا مرادیان در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دو دوم نماینده ارمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب کشتی گیر ارمنستانی شد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. نگهداری در این دیدار حریف بلاروسی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

رضا قیطاسی در وزن ۶۳ کیلوگرم در دور نخست مغلوب نماینده روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در فینال راهی شانس مجدد شد. وی در دیدار شانس مجدد حریف خود را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. قیطاسی در این دیدار مقابل حریفی از گرجستان به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد.

حسین محمودی در وزن ۶۷ کیلو گرم در دور اول نماینده ارمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و با پیروزی مقابل کشتی گیر ارمنستانی به مرحله نیمه نهایی راه یافت، محمودی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب نماینده ارمنستان شد و به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد. محمودی در این دیدار مغلوب حریفی از روسیه شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم مرتضی پور عیسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مقابل نماینده ارمنستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل دیگر نماینده ارمنستان به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی پس از استراحت در دور نخست در مرحله بعد از سد نماینده بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید، وی در این مرحله مغلوب نماینده ارمنستان شد به دیدار رده‌بندی راه یافت. عبدولی در این دیدار مقابل نماینده بلاروس مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۸۲ کیلوگر یاسین یزدی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب مانوکیان از ارمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در فینال به شانس مجدد راه یافت. وی در این مرحله به پیروزی رسید و به دیدار رده بندی راه یافت. یزدی در این دیدار با شکست مقابل حریف ارمنستانی پنجم شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم امیررضا مرادیان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مغلوب کشتی گیر روس شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل حریف خود به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد، محمد حسین استاد محمد معمار دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست از سد نماینده ارمنستان گذشت، وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مغلوب کورماروف از روسیه شد و راهی رده بندی شد. معمار در این دیدار مقابل حریف ارمنستانی مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیررضا اکبری، در دور نخست نماینده ارمنستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد دیگر نماینده کشور میزبان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اکبری در این مرحله با پیروزی مقابل نماینده گرجستان به دیدار پایانی راه یافت، وی در این دیدار مقابل آرتور سارگسیان دارنده مدال برنز جهان از روسیه مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم فردین هدایتی در دور نخست نماینده روسیه را شکست داد وی در دور بعد با پیروزی مقابل زویادی پاتاریدزه از گرجستان راهی فینال شد. هدایتی در دیدار پایانی مقابل کشتی گیری از روسیه به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ