معاون رئیس جمهور پیشنهاد داد:

تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان ایران و امارات

اقتصاد ایران: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، پیشنهاد تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان ایران و امارات را مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با نمایندگان اتحادیه عمومی بانوان امارات متحده عربی دیدار کرد.

وی از تعریف هرگونه همکاری مشترک ممکن بین دو کشور در آموزش و تجارت، استقبال کرده و ضمن کسب اطلاع از فعالیت‌های اتحادیه عمومی بانوان امارات و همچنین آمار حضور زنان در مناصب سیاسی در این کشور، پیشنهاد تشکیل بازارچه مجازی مشترک زنان دو کشور و انتقال تجارب توانمندسازی زنان ایرانی در زمینه جواهرسازی و صنایع‌دستی را ارائه کرد.

همچنین "محمدابراهیم منصور" دانشیار دانشگاه و مشاور اتحادیه عمومی بانوان و شورای عالی امور مادری و کودکی امارات متحده عربی، ضمن ابلاغ سلام بانوی اول این کشور، شیخه فاطمه بنت مبارک به معاون رئیس‌جمهور، از حضور در ایران و بهره‌برداری از تجارب ایران در زمینه توانمندسازی بانوان، ابراز خشنودی و تشکر کرد.

وی با اشاره به تاریخ عمیق روابط بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی و با معرفی فعالیت‌های اتحادیه عمومی زنان به ریاست شیخه فاطمه، گسترش همکاری‌ها و انتقال تجربیات و تبادل افراد خبره در زمینه مسائل زنان و خانواده را خواستار شد.

خیریه جابر المزروعی، رئیس اداره منابع انسانی اتحادیه عمومی زنان امارات نیز از توانمندسازی بانوان برای حفظ امنیت و صلح توسط این اتحادیه و همکاری در این زمینه با پاکستان و عراق تحت نظر سازمان ملل متحد سخن گفت.

همچنین در پایان، دو طرف با تأکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در زمینه زنان و خانواده، ابراز امیدواری کردند روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف از جمله روابط اقتصادی، توسعه و استمرار یابد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ