استقبال سعودی‌ها از سرپرست حجاج ایرانی+عکس

اقتصاد ایران: سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به همراه سید عباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج چهارشنبه شب(۱۰ خرداد)  عازم سرزمین وحی شد و پس از سه ساعت پرواز، در مدینه منوره مورد استقبال محمد بیجاوی معاون وزیر حج و عمره عربستان و رئیس ستادهای مدینه منوره و مکه مکرمه قرار گرفت.

 بیجاوی در بدو ورود هیأت ایرانی به فرودگاه مدینه، حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و هیأت همراه را در کشور عربستان و شهر پیامبر اکرم (ص) خوش آمد گفت و اظهار داشت: حضور زائران ایرانی در عربستان در فضایی آرام ادامه دارد و ما به همه حجاج کشورهای اسلامی و بویژه حجاج ایرانی خدمات مطلوب ارائه خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز با برشمردن برخی خواسته‌هایی که زائران ایرانی از کشور میزبان انتظار دارند، گفت: یکی از شعارهای کشور میزبان خدمة الحجاج شرف لنا است و این شعار زمانی تحقق خواهد یافت که به خواسته‌های زائران توجه و برای تحقق آن تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب افزود: انتظار داریم که خواسته‌های زائران به مقامات سعودی منتقل و به اجرایی کردن آنها توجه شود.

نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان نیز قول داد که مطالب مطرح شده را در نهادهای ذی ربط برای تصمیم گیری مطرح کند.

وی اظهار داشت: ما تلاش می‌کنیم به زائران ایرانی و دیگر کشورها خدمات ارزنده‌ای ارائه کنیم و ان شاءالله بعد از حج شاهد عمره گزاران ایرانی در عربستان باشیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز تاکید کرد که درخواست‌های مطرح شده مطالبه همه زائران ایرانی است و کشور میزبان هرچقدر به این درخواست‌ها بیشتر توجه کند در افزایش رضایتمندی زائران اثر دارد.

حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت هم ضمن تقدیر از اعزام نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان برای استقبال از هیأت ایرانی، تصریح کرد که ما و شما در سه دهه گذشته در خدمت زائران بودیم و هر زمان مشکلی برای زائران بوده با تلاش دو طرف حل شده است و امیدواریم درخواست‌های مطرح شده نیز با تدبیرو درایت شما حل شود.

معاون وزیر حج وعمره عربستان هم گفت: استقبال از هیأت ایرانی مایه خوشوقتی ماست و ان شاءالله به اولین زائر تا آخرین زائر خدمات قابل قبولی را تقدیم خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ