واکنش آل‌هاشم به تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا: مصمم تر از قبل به راهتان ادامه دهید

اقتصاد ایران: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز با حضور در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا تعجب‌آور نیست! اتحادیه اروپا از پیشرفت‌ها و استقلال ایران اسلامی با وجود تحریم‌های اقتصادی عصبانی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم  امروز در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز حضور یافت و اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی را محکوم کرد.

امام جمعه تبریز گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها نسبت به تبعات رفتارهای مداخله جویانه غرب هشدار داده و تصریح کرده که این قبیل اقدامات بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: اقدامات ضد ایرانی  غرب،  غیرسازنده و متناقض با منشور ملل متحد و مقررات و ساز و کارهای بین المللی هست، کشورها حق مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل را ندارند.

آل‌هاشم تصریح کرد: بنده ضمن محکوم کردن این اقدام کور، تبریک عرض می‌کنم به بسیج دانشجویی و به دانشجویان بسیجی و سایر تشکل‌های دانشجویی عزیز،  می‌گویم عزمتان را  در دفاع   از حقوق ملت و تلاش برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی جزم کنید و مصمم‌تر از قبل به راهتان ادامه دهید این تحریم‌ها نشان از اثرگذاری و درستی راهی است که شما بسیجیان در حال طی آن هستید. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: تحریم بسیج  دانشجویی توسط  اتحادیه اروپا  تعجب‌آور  نیست!  اتحادیه  اروپا از پیشرفت‌ها و استقلال ایران اسلامی با وجود تحریم‌های اقتصادی عصبانی است.

وی گفت: تحریم  یک  تشکل  دانشجویی  واقعا  خنده‌دار  است  اما  آنچه  که  مسلم  است  دستپاچگی و  سردرگمی اتحادیه  اروپا در  مقابل پیشرفت‌های دیپلماسی و روابط خارجی ایران بخصوص در غرب آسیا است.

گزارش فارس حاکی است، در ادامه اصرار اتحادیه اروپا بر مواضع خصمانه علیه ایران، در هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا، بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا، به بهانه مسائل حقوق بشری، تحریم شد.

 

پایان پیام/۶۰۰۰۱  

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ