تعاملات ایران و غنا باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود

اقتصاد ایران: سمنان- سفیر جمهوری غنا در ایران با بیان اینکه ایران و غنا تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود، گفت: ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اریک اووسو بواتنگ شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولان استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: بی تردید تمرکز بر روی موضوعات اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بر این عقیده هستیم که این تعاملات باید به همکاری‌های اقتصادی منجر شود و لذا ضرورت دارد تا راه‌هایی ارتباط بیشتر میان دو کشور را بیابیم. افراد واجد شرایط در عرصه آموزش پزشکی در کشور غنا بسیار زیاد، اما ظرفیت‌های پذیرش در این کشور بسیار محدود است.

وی تصریح کرد: مایلیم تا اقداماتی را برای همکاری‌های مشترک میان غنا و جمهوری اسلامی ایران و بویژه استان سمنان در بخش آموزش پزشکی عملیاتی نمائیم. خوشبختانه استان سمنان، آغوش خود را برای پرورش دانشجویان کشور غنا باز نموده است.

سفیر غنا در ایران با تاکید بر اینکه خواستار گشایش راه‌های جدید برای ارتقا روابط با کشورهای دوست خود هستند، اظهار داشت: به عنوان سفیر کشور غنا در جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد می‌دهم تا شهر سمنان و یکی از شهرهای جمهوری غنا را به عنوان خواهر خوانده معرفی نمائیم.

بواتنگ ادامه داد: پیش از حضور در جمهوری اسلامی ایران، از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های عظیم این کشور اطلاعات زیادی نداشتم، اما هم اینک بر این عقیده هستم که ایران، توانمندی‌هایی همپای غرب و اروپا دارد و لذا برای اصلاح این تصورات باید ارتباطات میان دو ملت بیشتر شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ