وعده دولت در زمینه ساخت مسکن اجرایی می‌شود

اقتصاد ایران: یزد- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به وعده دولت برای ساخت مسکن گفت: هر چند از برنامه‌ریزی انجام شده عقب هستیم اما وعده دولت در این زمینه به طور قطع اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری، چهارشنبه شب در نشست شورای برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توانسته با اقدامات جهادی گره‌های بزرگی را در کشور باز کند، اظهار داشت: دولت بدون استقراض از بانک مرکزی توانست نا همطرازی که در کشور وجود داشت را برطرف کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه طراز خارجی رشد کشور بعد از سال‌ها مثبت شده است، افزود: در بحث تولید خودرو در سال گذشته به یک میلیون ۳۰۰ هزار خودرو رسیدیم و در حوزه مسکن نیز هرچند عملیات اجرایی یک میلیون و۲۵۰ واحد مسکونی در کشور آغاز شده اما نسبت به برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم، ولی به‌طورقطع وعده خود را اجرایی خواهیم کرد.

منصوری با بیان اینکه مردم هنوز بسیاری از اتفاقات مثبت را لمس نکرده اند، عنوان کرد: اگر تمام مشکلات حل شود؛ ولی تورم حل نشود، مردم اثری را حس نخواهند کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رشد نقدینگی در کشور ۹ درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: میزان نقدینگی کشور در حال حاضرهرچند نامناسب است اما اینکه توانسته‌ایم این موضوع را کنترل کنیم، اتفاق مثبتی است و اتفاقات مثبت دیگری نیز در حوزه اقتصاد در کشور انجام شده که به مرور مردم لمس خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات مثبتی که در یزد انجام شده در استان‌های دیگر نیز در حال وقوع است، افزود: بخش مهمی از تعهدات دولت مربوط به تعهدات سفر رئیس‌جمهور است که در همین استان یزد حدود ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تاکنون اعتبار از محل مصوبات سفر جذب شده و امیدواریم بتوانیم به‌صورت کامل به تعهدات خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: اجرای کامل این تعهدات، قول دولت است و خود را موظف می‌داند آن را به سرانجام برساند.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های غیر اولویت‌دار باید از رده‌خارج شود، عنوان کرد: باید اعتبار این پروژه‌ها را از محل دیگری تأمین کرد که در این زمینه بحث مولدسازی می‌تواند کمک بسیار خوبی به کشور کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گره برخی پروژه‌ها مربوط به اعتبار نیست، تصریح کرد: پروژه تأمین انتقال آب دستور رئیس‌جمهور است و برای استان یزد مهم و حیاتی است و حتماً تکمیل خواهد شد هر چند فراز و فرودهایی خواهد داشت اما به اتمام خواهد رسید و با اطمینان اعلام می‌کنم که انتقال آب به استان یزد صورت خواهد گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور تأکید کرد: این پروژه کارشناسی شده است و در مورد تأمین اعتبار نیز بحث‌های کارشناسی انجام شده و به مردم یزد اطمینان می‌دهیم که این پروژه در اسرع‌وقت و سریع‌ترین زمان ممکن به سرانجام خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ