علت اصلی اسلام هراسی در غرب جاذبه اسلام و انقلاب اسلامی است

اقتصاد ایران: قزوین- یک فعال سیاسی و استاد دانشگاه گفت: علت اسلام هراسی در غرب قدرت جاذبه اسلام و انقلاب اسلامی است و اگر این جاذبه نبود نیازی به تحریف و اسلام هراسی نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن قدیری ابیانه بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بین‌المللی گستره جغرافیایی اندیشه امام خمینی (ره) که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: امروز شاهد چند قطبی شدن جهان، فروپاشی آمریکا و تشکیل قطب بزرگ اسلامی به رهبریت ایران هستیم.

وی با بیان اینکه معتقدم ریشه این تحول در همان سیاست نه شرقی و غربی است که امام (ره) در عصر قدرت آمریکا و شوروی پایه گذاشت، افزود: تفکری که بدون شرق و غرب نمی‌توان کاری کرد در ذهن گروهک‌های مختلف داخل ایران همچون مجاهدین و …بود و از نظر آنها استقلال جمهوری اسلامی از شرق و غرب یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه خیلی‌ها از جمله مبارزان سیاسی پیش از انقلاب باور نمی‌کردند که انقلاب اسلامی بتواند در برابر نظام‌های سلطه به ایستد، تاکید کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی و نه شرقی و نه غربی اوج گرفته و اثر خود را برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه غرب به افکار انقلاب ما احتیاج دارد، اضافه کرد: بدون شک اگر بتوانیم افکار انقلاب و امام (ره) را مطرح کنیم حتماً قدرت و جاذبه زیادی خواهد داشت.

قدیری ابیانه با بیان اینکه بسیاری از افراد در غرب از وضع موجود اجتماعی و فرهنگی خود ناراضی هستند اما گرفتار این فرهنگ شده‌اند، تصریح کرد: علت اسلام هراسی در غرب همین قدرت جاذبه اسلام و انقلاب اسلامی است و اگر این جاذبه نبود نیازی به تحریف و اسلام هراسی نبود.

وی در پایان با بیان اینکه در غرب صهیونیست‌ها توانسته‌اند بر رسانه‌ها حاکم شوند و رسانه‌های بزرگ دنیا دست اسرائیلی‌ها است، یادآور شد: اگر بتوانیم حقایق اسلام را مطرح کنیم راه برای بسیاری از روشنگری‌ها فراهم می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ