تجدید میثاق بانوان ایران اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره)

اقتصاد ایران: انسیه خزعلی گفت: امام خمینی(ره) حدی برای زنان در وصیت‌نامه خود در نظر نگرفته‌اند و ذکر کردند که زنان در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی و نظامی مصمم‌تر از مردان در میدان حضور پیدا کنند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم تجدید میثاق جمعی از بانوان ایران اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ظهر امروز، چهارشنبه دهم خرداد، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مشاورین بانوان دستگاه‌ها برگزار شد.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در این مراسم با اشاره به تلاش امام خمینی(ره) برای هموار کردن مسیر شکوفایی و رشد زنان، اظهار داشت: امام خمینی(ره) رحمت بخش بود و ما بر این میثاق، روشی و عهدی که امام برای ما زنان ترسیم کرده‌اند، پایدار ایستاده‌ایم و می‌مانیم.

 

 

خزعلی به نوع نگاه امام خمینی(ره) به بانوان اشاره کرد و گفت: ایشان در فرازهای گوناگونی از وصیت‌نامه خود به زنان اشاره کرده‌اند و در این میان، به پشتیبانی زنان از رزمندگان، شهیدپروری‌ها و نقش آنها در حفظ خانواده اشاره کرده‌اند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: امام خمینی(ره) حدی برای زنان در وصیت‌نامه خود در نظر نگرفته‌اند و ذکر کردند که در عرصه‌های مختلف اعم از اقتصادی، سیاسی و نظامی زنان حتی مصمم‌تر از مردان در میدان حضور پیدا کنند.

خزعلی ادامه داد: امروز سعادتی است که خدمت امام رسیده‌ایم و خوشنودیم در مسیری که راه نجات را گشوده است، گام برمی‌داریم.

 

 

او با اشاره به اهمیت تعلیم و تعلم در جنگ شناختی تصریح کرد: باید سخنان اهل بیت (ع) به خوبی به مردم برسد نه به صورت گزینشی و با دیدگاه تعارض منافع منتقل شود.

خزعلی اضافه کرد: کلام امام و مقام معظم رهبری منشعب شده از قرآن و اهل بیت (ع) است و جامعیت کلام امام در فراز مفصلی در وصیت نامه ایشان آمده است که زنان همدوش مردان و حتی بهتر و جلوتر از آنها شجاعانه در صحنه ها حضور دارند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه جامعیت نگاه امام، سرمایه‌ای ایجاد کرد که خیل عظیمی از ایران و جهان اسلام را به سمت خود را کشاند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز الگوی سومی مطرح می‌کنند که به نقش بی‌بدیل زنان برای حضور در جامعه، خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری اشاره می‌کنند که همه این موارد در کنار و همراه یکدیگر باید در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ