سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با راد گستر نوین

اقتصاد ایران: در ادامه انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم و مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، افزایش کیفیت آب آشامیدنی یکی از دغدغه‌های بسیار مهم افراد جامعه است. از آن جایی که در بسیاری از شهرها آب آشامیدنی کیفیت خوبی ندارد و آلاینده‌های درون آن بسیار برای بدن مضر است تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین روش برای خلاص شدن از آب آلوده و دستیابی به آب خالص و بهداشتی است. مهم‌ترین بخش این دستگاه‌ها فیلترهای تصفیه است که نقش از بین بردن مواد مضر آب را ایفا می‌کنند، فیلترهای تصفیه آب است که وظیفه‌ی از بین بردن آلاینده‌های موجود در آب را دارند. ما در این مقاله انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می‌کنیم و مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

در یک دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله‌ای اسمز معکوس از ۶ فیلتر برای حذف آلاینده‌های آب استفاده می‌شود که ۳ فیلتر پایینی دستگه فیلترهای پیش تصفیه نامیده می‌شوند و ۳ فیلتر نیز در بالای دستگاه قرار می‌گیرد در این جا به ترتیب مراحل تصفیه را توضیح می‌دهیم.

فیلترهای پایین دستگاه:

فیلتر پروپیلن: فیلتر الیافی یا پروپیلن در مرحله‌ی اول تصفیه آب رسوبات و گل و لای آب را از بین می‌برد. منافذ این فیلتر به قطر ۵ میکرون است و تنها موادی که بزرگ‌تر از این اندازه هستند در این فیلتر به دام می‌افتند. عمر مفید این فیلتر معمولاً ۶ ماه است.

فیلتر کربن پودری: این فیلتر در مرحله‌ی دوم وظیفه‌ی از بین بردن مواد شیمیایی مثل کلر را دارد. از آن جایی که وجود کلر در آب بسیار خطرناک است حذف این ماده هم برای پیشگیری از بیماری‌های تنفسی مفید است و هم این که به عملکرد فیلتر ممبران آسیبی نمی‌رساند. عمر این فیلتر نیز ۶ ماه است.

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر عملکردی مشابه فیلتر کربن پودری دارد اما دارای منافذ کوچک‌تری است و هر ماده‌ی شیمیایی که در آب باقی مانده باشد را از بین می‌برد و آبی بدون مزه و بو را وارد فیلتر ممبران می‌کند. زمان تعویض این فیلتر نیز هر ۶ ماه یک بار است.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

فیلترهای بالای دستگاه:

فیلتر ممبران: این فیلتر که مهم‌ترین بخش دستگاه اسمز معکوس است از چندین لایه غشا تشکیل شده است که دور یک لوله استوانه‌ای شکل می پیچد. منافذ این فیلتر به قطر ۰۰۰۱/۰ میکرون است و املاح آب را تا ریز ترین اندازه از بین می‌برد و تنها به مولوکول های آب اجازه‌ی ورود می‌دهد. عمر ممبران بستگی به نوع سختی آب دارد و معمولاً هر یک سال یک بار تعویض می‌شود.

فیلتر پست کربن یا کربن اکتیو: آب پس از آن که از فیلتر ممبران خارج می‌شود وارد مخزن دستگاه می‌شود و ممکن است به دلیل ماندن در آن کمی بو و مزه بگیرد. به همین دلیل از فیلتر پست کربن برای از بین بردن این بو و مزه استفاده می‌شود.

فیلتر مینرال: به دلیل این که بسیاری از مواد معدنی و املاح مفید آب در فیلتر ممبران از بین می‌روند، فیلتر مینرال در دستگاه تعبیه می‌شود تا این مواد را به آب برگرداند. این فیلتر از جنس سنگ‌های معدنی می‌باشد و آب با عبور از آن این املاح را به خوود جذب می‌کند.

فیلتر ممبران

فیلتر ممبران نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد و مهم‌ترین فیلتر در روش اسمز معکوس است. در این دستگاه از این فیلتر در مرحله‌ی چهارم تصفیه استفاده می‌شود. به دلیل این که فیلتر ممبران منافذ بسیار ریزی دارد، از پمپ دستگاه برای عبور آب با فشار زیاد از آن کمک می‌گیرد. پمپ با فشار زیاد آب را از آن عبور می‌دهد و املاح و یون‌های مضر، مواد شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات و هر آلاینده‌ای را تا اندازه‌ی ۰۰۰۱/۰ میکرون از بین می‌برد. این روش سختی آب را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و در از بین بردن طعم شوری آب نیز بسیار مؤثر است.

فیلتر قلیایی

در برخی دستگاه‌های اسمز معکوس که دارای ۷ مرحله است از فیلتر قلیایی در مرحله‌ی آخر استفاده می‌شود. این فیلتر وظیفه‌ی تنظیم سختی آب را دارد. یعنی با افزایش ph آب، اسید آن را کاهش می‌دهد و آن را قلیایی می‌کند. آب در روش اسمز معکوس به این دلیل که املاحش را از دست می‌دهد هیچ خاصیت معدنی نخواهد داشت. با قرار دادن فیلتر یونیزه می‌توان این مشکل را حل کرد. آب قلیایی برای کاهش مشکلات گوارشی، افزایش متابولیسم، کاهش و تعادل وزن، کاهش مشکلات پوستی و خطر کاهش ابتلاء به سرطان بسیار مفید است.

فیلتر فرابنفش

در برخی مناطق که آب کلر زنی نمی‌شود و میکروب‌ها و ویروس‌های آن از بین نمی‌رود می‌توان از تصفیه آب فرابنفش استفاده کرد. این دستگاه دارای یک فیلر فرابنفش در مرحله‌ی آخر خود است که با تابیدن اشعه‌های ماورابنفش به آب انواع میکروب‌ها ویروس‌ها و باکتری‌های آب را از بین می‌برد و آب را ضد عفونی می‌کند. این اشعه درون یک لامپ جیوه تولید می‌شود و خطری برای سلامتی انسان ندارد.

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب و انواع فیلترهای تصفیه با برندهای تایوانی اصل است که با بهترین قیمت این فیلترها را به صورت تکی و یا پک به شما ارائه می‌دهد. جهت مشاهده قیمت و خرید فیلتر تصفیه آب راد گستر نوین به سایت این شرکت مراجعه نمائید.

قیمت و خرید فیلتر تصفیه آب خانگی

شما با مراجعه به سایت این شرکت می‌توانید اقدام به سفارش فیلترهای مناسب تصفیه آب خود نمائید. تمامی فیلترها دارای استانداردهای بهداشت جهانی است و از بهترین کیفیت برخوردار هستند. با خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب راد گستر نوین، به انواع فیلترهای تصفیه آب مثل فیلترها ی کربنی، فیلتر ممبران، قلیایی، فرانفش و اکسیژن ساز دسترسی خواهید داشت و حتی می‌توانید برای اضافه کردن فیلترهای جدید به دستگاه خود با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید تا شما را در خرید بهترین فیلترها راهنمایی کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ