بانک رفاه کارگران خود را متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند

اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی از مدیران این بانک از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) بازدید کرد.

- اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در این بازدید از برخی غرفه‌های حاضر در این نمایشگاه بازدید و در گفت‌وگو با مدیران و مسئولان این غرفه‌ها از آمادگی بانک رفاه به منظور حمایت از شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور خبر داد. 

بر اساس این گزارش، دکتر للـه‌گانی طی سخنانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه "بانک رفاه خود را موظف و متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می‌داند"، خاطرنشان ساخت: این بانک در تداوم حمایت‌های گذشته خود از این حوزه، آمادگی دارد اقدامات خود را گسترش و در همکاری مشترک با فعالان این بخش در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم ، رشد تولید" گام بردارد. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به ارزیابی خود از بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث پرداخت و گفت: خوشبختانه سطح کمی و کیفی این نمایشگاه نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و شاهد حضور شرکت‌های توانمندی در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی هستیم.

وی به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در بازدیدی که از غرفه برخی از این شرکت‌ها داشتیم اقدامات آنان در زمینه صنعتی کردن دانش و تولیدات کاملا مشهود و قابل تقدیر است. ابزارها، تجهیزات و تولیدات دارویی ساخته شده از سوی این شرکت‌ها کاملا قابل رقابت با سطح بین‌الملل هستند و می‌توانند جایگزین تولیدات خارجی شوند.

دکتر للـه‌گانی افزود: بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت‌ها از امکان صادرات و ارزآوری برای کشور برخوردار هستند. بدون شک با تقویت این شرکت‌ها و حمایت از آنها اهداف شعار سال در حوزه سلامت محقق خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به حمایت‌های بانک رفاه کارگران از واحدهای تولیدی و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت، خاطرنشان ساخت: این حمایت‌ها در سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته است و جای بسی خرسندی است که در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‌هایی بودیم که با حمایت‌های بانک رفاه کارگران ایجاد یا توسعه پیدا کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ