اعزام ۱۵ هزار زائر از سراسر استان مرکزی به مرقد امام خمینی(ره)

اقتصاد ایران: اراک-جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بیش از ۱۵ هزار زائر از سراسر استان مرکزی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد رضا عسگری عصر سه شنبه در ستاد برگزاری مراسم رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی آرزوی انبیا و اولیای الهی را برآورده کرد و با عنایات الهی و پشتوانه مردمی نهضت انقلاب اسلامی را مستحکم ساختند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: امام خمینی (ره) امید را در دل مردم زنده کرد و جوانان این مرز و بوم را به خودباوری و غایت اعتماد به نفس رساند تا با سرعت و جسارت بتوانند اهداف انقلاب را با سرعت پیش ببرند.

وی با بیان اینکه استراتژی و راهبرد حضرت امام خمینی (ره) دشمنان را از حالت تهاجمی به راهبرد دفاعی کشاند، گفت: ویژگی‌های بارز تفکر و مکتب امام خمینی (ره) موجب شد نظام اسلامی برای کل جهان به الگویی جامع تبدیل شود.

عسگری تأکید کرد: ایستادگی حضرت امام (ره) در رویارویی با دشمنان دنیای کفر همه دشمنان را به زانو درآورد و انقلاب اسلامی را در مسیر تمدن اسلامی قرار داد.

وی با اشاره به اعزام زائرین به مرقد مطهر حضرت امام (ره) بیان کرد: در حال برنامه ریزی برای سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) هستیم که یک بخش آن اعزام زائرین و عاشقان امام به حرم مطهر امام راحل است که بیش از ۱۵ هزار زائر از سراسر استان مرکزی اعزام خواهند شد و با شرکت در مراسم بار دیگر با آرمان‌های امامین انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امام خمینی (ره) متعلق به استان مرکزی است می‌طلبد همه دستگاه‌ها با مشارکت جدی تر در برنامه‌های گرامیداشت کمک و یاری دهند تا خادمین سپاه و بسیج در کنار سایر دستگاه‌ها بتوانند اعزام زائرین را به طور موفقیت آمیز انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ