لزوم برگزاری جلسات آموزشی والدین دانش‌آموزان با حضور اساتید حوزه

اقتصاد ایران: همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نیازمند برگزاری جلسات آموزشی برای والدین دانش‌آموزان با استفاده ظرفیت اساتید حوزه علمیه هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی سه شنبه در شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان همدان گفت: از منظر اجتماعی و مدیریتی، برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی باشد که شیاطین نتوانند در بین جامعه، خصوصاً در بین جوانان، راه پیدا کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین کارهای فرهنگی خصوصاً برای ائمه جمعه، توجه به مسئله تعلیم و تربیت است؛ اظهار کرد: در عرصه مسئله تعلیم و تربیت می‌توان از ظرفیت مدارس وابسته و امین به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه ائمه جمعه شهرستان‌های استان می‌توانند اقدام به تأسیس مدارس وابسته در شهرستان‌های خود کنند؛ گفت: با توجه به رضایت مندی‌های خانواده دانش‌آموزان در مدارس امین، می‌توان انتظار داشت این روند در سایر مناطق استان نیز مستمر باشد.

آیت الله شعبانی با تصریح بر اینکه مدارس امین تنها بخشی از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار می‌دهد و نباید نسبت به باقی دانش‌آموزان سطح استان غفلت کنیم؛ عنوان کرد: نیازمند برگزاری جلسات آموزشی برای والدین دانش‌آموزان با استفاده ظرفیت اساتید حوزه علمیه هستیم؛ امروز نیازمند شناخت دقیق‌تر از دانش‌آموزان و برقراری ارتباط با آنها هستیم.

وی با بیان اینکه نحوه صحبت و ارتباط گیری با نسل جدید باید بر اساس نوع رفتار آنها باشد؛ گفت: اردوگاه‌هایی در سطح شهر وجود دارند که می‌توان در فصل تابستان برای اوقات فراغت دانش‌آموزان از آن به نحو احسن استفاده کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ