استقلال مدیریت برق البرز ضرورت دارد

اقتصاد ایران: کرج- استاندار البرز گفت: استقلال برق استان البرز مورد تقاضا است چراکه ضرورت دارد این استان به صورت مستقل، مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، افزود: البرز توانمندی‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف تولید بویژه در بخش دارو و مواد غذایی دارد.

وی افزود: کسب رتبه اول در تنظیم بازار، رتبه اول رونق تولید، رتبه برتر قاچاق کالا و… در کشور از جمله دستاوردهای این استان است.

عبداللهی گفت: ایران باید در صادرات کالا تحول ایجاد کند، چراکه بسیاری از کشورهای همجوار به کالاهای ما نیاز دارند و می‌توان با بازاریابی درست در راستای دیپلماسی‌های بسیار خوب دولت محترم به این هدف رسید.

وی افزود: اختصاص سوخت یارانه‌ای به فرودگاه کارگو پیام می‌تواند مشوق بسیار خوبی برای گسترش تجارت بویژه در بخش مواد غذایی و محصولات زراعی و کشاورزی تازه به شمار آید.

استاندار البرز ظرفیت مسافربری فرودگاه پیام را عامل مهمی در پشتیبانی از فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد دانست و بر ضرورت تعیین تکلیف و مدیریت تخصصی بخش مسافربری این فرودگاه بمنظور افزایش بهره وری با ورود دولت، تاکید کرد.

وی گفت: استقلال برق استان البرز مورد تقاضا است چراکه ضرورت دارد این استان به صورت مستقل، مدیریت شود.

عبداللهی با بیان اینکه البرز در جایگاه دهم درآمدی کشور بدون نفت، قرار دارد، افزود: فعالان اقتصادی استان با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود، می‌تواند منشأ اثر در توسعه اقتصادی به ویژه در تولید و صادرات باشند.

وی گفت: با برطرف کردن موانع در سطح کلان، تجار و تولیدکنندگان البرز می‌توانند اقتصاد کشور را به سمت تحول و شکوفایی هدایت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ