گره ایجاد «منطقه ویژه اقتصادی سامن» گشوده می‌شود

اقتصاد ایران: همدان- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: گره ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن که بیش از ۱۳ سال از تصویب آن در هیات دولت و مجلس می‌گذرد، گشوده خواهد شد.

هادی بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سفر معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور به ملایر، مقرر شد که این سازمان به عنوان سرمایه‌گذار و مجری توسعه منطقه ویژه اقتصادی سامن، در ایجاد این منطقه اقتصادی سهیم شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با اشاره به اینکه «سازمان صنایع کوچک در حال حاضر متولی ده منطقه ویژه اقتصادی در کشور است» از اعلام آمادگی در خصوص ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن نیز سخن گفت. این مسئول اشاره کرد که در صورت اخذ مجوزهای لازم و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور، ایجاد این منطقه اقتصادی را شروع کنیم.

وی افزود: با این توافق که روال اداری آن از طریق تقاضای رسمی استانداری همدان به این سازمان در چرخه اجرا قرار خواهد گرفت، گره ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن که بیش از ۱۳ سال از تصویب آن در هیأت دولت و مجلس می‌گذرد، گشوده خواهدشد.

بیگی نژاد در ادامه گفتگو خاطرنشان کرد: در جریان سفر معاون فنی سازمان شهرک‌های صنعتی کشور به ملایر پس از اخذ مجوز کتبی سازمان، پیگیری‌های مربوطه از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد صنعتی-تجاری و مناطق ویژه اقتصادی نیز صورت می‌گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سامن بیش از یک دهه است که به علت نبود سرمایه گذار به تعویق افتاده و اجرای آن علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته مسئولان وقت، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ