برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان

اقتصاد ایران: همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در همدان همزمان با سالروز میلاد ثامن الحجج (ع) خبر داد.

حجت الاسلام وحید عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:، همزمان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در سطح استان و شهرستان همدان در حال برگزاری است.

وی به برگزاری ۳۰ برنامه جشن دختران با عناوین مختلف اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در قالب جشن ماه دخت، از جمله جشن خود دختران، جشن دختران و مادران، جشن دختران و پدران و جشن دختران دانشجو، جشن دختران دانش آموز و.. برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: برنامه‌های جشن ماهدخت یک جشن صرف نیست قرار است دختران در قالب طرح رفیقانه ستاد پیشرفت نهضت بانوان در کنار هم به حل مسائل اجتماعی بانوان بپردازند.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: در ایام دهه مبارک کرامت استان همدان میزبان خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید است که تا پایان دهه کرامت با اجرای برنامه‌های متنوع در استان حضور دارند.

وی حضور در روستاها مختلف، حضور در بیمارستان‌ها و عیادت بیماران و.. را از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان دانست و گفت: با حضور این کاروان استان همدان عطر و بوی امام رضایی به خود گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان به اعزام زائران کاروان پیاده روی در حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: این کاروان برای پیاده روی یک مسیر ۵۶ کیلومتری تا نیشابور می‌روند و از آنجا به صورت پیاده حرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این ایام که منتهی می‌شود به ولادت در مسیر اتوبان مشهد به سمت حرم می‌کنند و در طول مسیر مواکبی نیز مانند اربعین در نظر گرفته شده است که حالت حال و هوای پیاده روی اربعین را دارد.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود افزود: در کنار این برنامه‌ها در خود شهرستان همدان تا میلاد امام رضا (ع) مراسم‌های مختلف برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به برگزاری مراسم جشن در آرامگاه بوعلی در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء اشاره کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان تصریح کرد: در روز سه شنبه در ساعت ۵ بعد از ظهر در میدان اجرای سرود برکت ایران و سرود امام رضا توسط کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) در میدان امام خمینی همدان خبر داد و گفت: این برنامه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در روز ولادت با برنامه‌های متنوع و حضور خادمان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی اهتزاز پرچم آستان قدس، سخنرانی، مداحی، مسابقه و… در پایان نیز و بدرقه کاروان زیر سایه خورشید را از برنامه‌های این جشن و اجتماع بزرگ دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان یادآور شد: در کنار این برنامه ۲۵۰ مراسم توسط هیأت‌های مذهبی در مساجد و مناطق شهری و روستایی شهرستان همدان برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ