مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد

اقتصاد ایران: با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رحیم سرهنگی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شادا، با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رحیم سرهنگی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش منصوب شد.

متن حکم سیداحسان خاندوزی برای رحیم سرهنگی به شرح زیر است: «با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در اجرای تفویض اختیار شماره ۲۰۶ ۸۴۰ مورخ 1401.11.8 و به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی - کیش منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهد نامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریتهای محوله اقدام مقتضی معمول دارید. توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سرهنگی، دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی از دانشگاه صنعتی شریف است و در سوابق او می‌توان به مواردی چون رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور کارآفرینان و بهره وری نیروی کار، معاون برنامه ریزی و توسعه بانک قرض‌الحسنه رسالت، نائب رییس کارگروه توسعه بازار و گروه فناوری و نوآوری شورای عالی اشتغال اشاره کرد.

همچنین او مدرس دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران در حوزه های نوآوری در کسب و کار و سرمایه گذاری است.

سرهنگی در طرح های ملی چون، تدوین سیاست های توسعه صنعتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، تدوین سند ملی گردشگری، تدوین سند ملی اشتغال مبتنی بر کار شایسته و تدوین سند ملی توسعه کارآفرینی کشور فعالیت داشته است.

او عضو کار گروه تسهیل کسب و کار های نوپا بوده و کارهای توسعه ای نیز مانند پروژه توسعه مسیرهای گردشگری، توسعه کانون های کارآفرینی، توسعه تعاونی ها و توسعه باشگاه های کارآفرینی را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد و در ایجاد اتاق‌های گفتگوی دولت و کارآفرینان در استانها و شبکه سازی بین کارآفرینان اکوسیستم‌های کارآفرینی و کارآفرینی اجتماعی نقش به سزایی داشته است.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ