گمانه‌زنی درباره جانشین سرمربی قهرمان ایتالیا

اقتصاد ایران: رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت هدایت ناپولی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند پس از اعلام «آئورلیو دی‌لورنتیس» رئیس باشگاه ناپولی مبنی بر جدایی «لوچانو اسپالتی» سرمربی این تیم، باشگاه شهر ناپل در تلاش برای یافتن جانشین سرمربی ایتالیایی است اما سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا گزینه ایده‌آل دی‌لورنتیس است.

دی‌لورنتیس روز یکشنبه گفت اسپالتی که ناپولی را پس از ۳۳ سال، قهرمان این فصل سری آ ایتالیا کرد، یک مرد آزاد است و از باشگاه درخواست جدایی کرده تا یک سال استراحت کند. اسپالتی یک فصل دیگر با پارتنوپی قرارداد دارد و نمی‌تواند تا آن زمان به تیم دیگری برود.

رئیس باشگاه ناپولی در این خصوص گفت: وقتی کسی پیش شما می‌آید و می‌گوید تمام کاری را که می‌توانسته، انجام داده، مأموریت بزرگی را در زندگی‌اش به سرانجام رسانده و به یک سال استراحت نیاز دارد، شما چه کار می‌کنید؟ با او مخالفت می‌کنید؟ 

سایت کالچو مرکاتو نوشت که ناپولی بر استخدام «لوئیز انریکه مارتینز» سرمربی پیشین تیم‌های رم، بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تمرکز کرده و آماده است تا در قراردادی ۲ ساله و با دستمزد سالیانه ۱۰ میلیون یورو، سکان هدایت قهرمان ایتالیا را به او بسپارد.

دی‌لورنتیس همچنین قصد دارد برای متقاعد کردن انریکه، به او اطمینان بدهد که خویچا کواراتسخلیا و ویکتور اوسیمن، ۲ ستاره این فصل ناپولی، بندر ناپل را ترک نخواهند کرد.

پیشتر رسانه‌های خبر داده بودند اوسیمن، آقای گل نیجریه‌ای فوتبال ایتالیا سرلیست خرید باشگاه‌های متمول اروپایی از جمله منچستریونایتد و بایرن مونیخ است.

کالچو مرکاتو نوشته در صورت ناکامی ناپولی در جذب انریکه، آنها به سراغ تیاگو موتا، سرمربی بلونیا و وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا خواهند رفت.

پایان پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ