کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد

اقتصاد ایران: یزد- همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی امروز در قالب کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان بهاباد شدند و مورد استقبال مردم این دیار قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه کرامت، کاروان خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) با استقبال پرشور مردم ولایتمدار بهاباد وارد این شهرستان شدند و مردم این شهر با حضور در میدان فاطمیه محمدآباد بهاباد، از خادمان حرم امام هشتم(ع) با صلوات و اهدای گل و شیرینی استقبال کردند و ارادت خود را به خورشید هشتم آسمان امامت و خادمان بارگاه ملکوتی آن حضرت ابراز داشتند.

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد

مسئول کاروان خدام آستان قدس رضوی در این اجتماع ضمن تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت با سعادت امام رضا(ع) با بیان اینکه خادمان امام رضا (ع) به عنوان سفیران این امام به شهرهای مختلف سفر می کنند و امسال نیز جشن های مردمی زیر سایه خورشید با شعار «جمعمان جمع است زیر سایه علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام» برگزار می‌شود.

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد

حجت الاسلام مهدی رجائی عنوان کرد: این کاروان همه ساله در دهه کرامت برای شرکت در سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف کشور و جهان سفر می کنند و با عیادت از بیماران، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و ایتام و ایجاد فضای معنوی خاص، حال و هوای شهرها را به شمیم مشهدالرضا معطر می کنند.

در این مراسم معنوی پس از قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و گرداندن پرچم متبرک آستان مقدس و نورانی رضوی، ارتباط معنوی با هشتمین خورشید خاندان عصمت و طهارت برقرار و فضا از حضور حضرت انیس النفوس عطرآگین شد.

کاروان خادمان رضوی وارد بهاباد شد

دیدار با مردم بهاباد در میدان فاطمیه، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با خانواده اهدای عضو، شرکت در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان حکیم بهابادی، شرکت در جشن زیر سایه خورشید، حضور در مسجد روستای دهنودشت، حضور در منزل پدر جهادگر شهید محمد رحمانی دهنودشتی و ... از برنامه‌های سفر خدام رضوی به شهرستان بهاباد است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ