آئین تجلیل از طلایه‌داران جهاد تبیین دانشجویی البرز برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری آئین تجلیل از طلایه‌داران جهاد تبیین و مواضع انقلابی ویژه تشکل‌های بسیج دانشجویی با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خبر داد.

سعید جابری‌انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهراز برگزاری آئین تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین و مواضع انقلابی ویژه ی تشکل‌های بسیج دانشجویی به همت این اداره کل و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان البرز خبر داد.

وی افزود: دانشگاه مبدا تحول آفرین در تاریخ انقلاب اسلامی و مساله اول انقلاب بوده است و مردان بزرگی برخاسته از این جبهه روزی در میدان دفاع مقدس و امروز در دهه ۱۴۰۲ نیز پرچمدار جبهه تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به اینکه استان البرز به عنوان قطب دانشگاهی کشور یک پایگاه و جبهه تأثیرگذار ملی در جنگ نرم علیه دشمنان بشمار می‌رود، افزود: تشکل‌های دانشجویی، عصاره نخبگان فرهیخته و آگاه و مطالبه گر مواضع انقلابی هستند و طلایه دار تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند؛ از این رو بزودی آئین ویژه ای به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به منظور تجلیل از طلایه داران جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه بلند رهبری معظم فرا روی ما قرار دارد گفت: هنر انقلاب اسلامی عزت و استقلال ملی بوده است و پایبندی به مبانی انقلاب شاخصه پویایی این نظام بشمار می‌رود لذا بسیج دانشجویی به عنوان مطالبه‌گر از جریان انقلابی و هیأت‌های دانشجویی آگاهانه در مسیر جهاد تبیین باید کنش‌گری انقلابی داشته باشد و از دریچه هنر و فرهنگ با تولید محتوای فاخر فرهنگی و گفتمان انقلابی در مقابل تحریف‌ها و ارزشهای نظام اسلامی غبار ابهام، شایعه و شبهه‌ها را در جنگ روانی و رسانه‌ای بزداید و تبیین کند.

وی افزود: فرهنگ و هنر زبان گویای تبیین برای نسل سوم و چهارم انقلاب است و این هنر تشکل‌های دانشجویی است که با بهره‌مندی از این رسانه‌ی قدرتمند در جامعه تبیین‌گری کنند.

وی بیان کرد: بزودی در آئینی باحضور مسئولان کشوری و لشکری از نخبگان و فعالان تأثیرگذار این عرصه تجلیل به عمل می‌آید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ