هنرمند اردبیلی توانست جوایز رسانه‌ای «باهم برای صلح» را کسب کند

اقتصاد ایران: اردبیل-هنرمند اردبیلی توانست برای اولین بار جایزه معتبر بین‌المللی جوایز رسانه ای «باهم برای صلح» را برای استان اردبیل کسب کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «قاسم لطفی» از هنرمندان اردبیلی در دومین دوره از جوایز رسانه‌ای با عنوان «باهم برای صلح» که به همت ای. بی. یو و یونسکو برگزار شده بود، توانست با برنامه‌ای به نام «ترسناک‌ترین صدا» در بخش «رابطه اخلاقی و پایدار با طبیعت»، بعد از رادیو ملّی چین، رتبهٔ دوم را کسب کند و از طرف هیأت داوران مورد تقدیر ویژه قرار گیرد.

«ترسناک‌ترین صدا» در قالب سی. اس. آ به مدت ۹۰ ثانیه تولید شده است که در آن به موضوع خطیر قطع بی‌رویه درختان در جهان و احتمال نابودی جنگل توسط انسان اشاره شده است.

هدف از جوایز رسانه‌ای ای. بی. یو ارتقای وضعیت صلح مثبت است، صلح مثبت مفهوم جدیدی است که نه به جنگ و خشونت، بلکه به همزیستی مسالمت‌آمیز در سیاره‌ای مشترک از جمله هماهنگی و هارمونی بیشتر و بهتر با طبیعت و تنوع جوامع انسانی، و ایجاد جامعه عادلانه می‌پردازد.

در این دوره ۲۷ کشور از پنج قاره حضور داشتند که آن را به رقابتی پیشگام برای برنامه‌هایی تبدیل کرد که الهام بخش و ترویج صلح هستند، گفتنی است که «ای. بی.یو»، بزرگترین اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه است.

«ترسناک‌ترین صدا» به تهیه‌کنندگی قاسم لطفی و با همکاری «گلتاج پناهی» و «پریسا صدایی‌آذر» و «سعید مرادی نجاری» و «سیداکبر حدودی» ساخته شده است و لازم به ذکر بوده این جایزه معتبر بین‌المللی برای اولین بار در استان اردبیل کسب شده است.

«قاسم لطفی آرپاچائی» متولد سال ۱۳۶۳ شهر اردبیل است، از سال ۱۳۸۶ به عنوان صدابردار در بخش‌های تولید وپخش رادیو همکاری دارد و از جمله همکاران تلاشگر و موفقی است که پیش‌تر نیز موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین صدابردار میدانی از جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در سال ۱۳۹۸ شده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ