اجلاسیه شهدای دانشجوی اردبیل برگزار شد

اقتصاد ایران: اردبیل- اجلاسیه ۵۵ شهید دانشجوی استان اردبیل با حضور «سعید جلیلی» نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این اجلاسیه که عصر دوشنبه در سالن خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی به وجود ۵۵ شهید دانشجو افتخار می‌کند و همچنان عطر و بوی شهادت در این دانشگاه ساری و جاری است.

اسماعیل چمنی با بیان اینکه این اجلاسیه در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل در حال برگزاری است، تصریح کرد: در یک سال گذشته برنامه ریزی های مناسبی برای برگزاری این اجلاسیه انجام شده تا شاهد برگزاری این رویداد ارزشی و معنوی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.

اجلاسیه شهدای دانشجوی اردبیل برگزار شد

وی ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی یادآور شد و گفت: نسل جوان و نوجوان ما باید بیشتر با ماهیت انقلاب اسلامی و ارزش آفرینی آنها در مسیر جهاد و شهادت آشنا شده تا بتواند با بهره گیری از این غنای معرفتی در صیانت از این کشور گام‌های مؤثری را بردارد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی افزود: در قالب این اجلاسیه دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تکریم فرزندان شهدا در دانشگاه، توانمندسازی نیروهای ارزشی و حمایت از تشکیلات بسیج در برگزاری این اجلاسیه انجام شد تا شاهد برگزاری چنین برنامه معنوی و ارزشی در دانشگاه محقق اردبیلی باشیم.

چمنی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز در جامعه به شدت نیازمند توسعه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت هستیم و قطعاً این حرکت‌ها می‌تواند زمینه ساز ترویج این اندیشه آرمانی باشد.

وی اقدام اخیر اتحادیه اروپا در تحریم علیه تشکل بسیج دانشجویی را محکوم کرد و ادامه داد: این حرکت استکبار جهانی نشانه ذلت و خواری آنها در برابر روح با عظمت و بلند شهدا و ایثارگران است.

در این مراسم مسئول ناحیه بسیج دانشجویی نیز با اشاره به برگزاری اجلاسیه ۵۵ شهید دانشجو اضافه کرد: ۴۹ نفر در ۶ ماه برای برگزاری این اجلاسیه تلاشی جدی انجام دادند.

اجلاسیه شهدای دانشجوی اردبیل برگزار شد

حجت الاسلام محمد علمداری فر بیان کرد: انتشار نشریه، تدارک شناسنامه شهدا با نام سفیران شهید و تهیه مستند به همراه رونمایی از اپلیکیشن شهدای دانشجو از دیگر برنامه‌های اجرایی در قالب این رویداد بوده است.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در قالب شناسنامه سفیران شهدا از آحاد جامعه انتظار داریم تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه ترویج کرده و زمینه نشر این فرهنگ غنی را به وجود آورند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی تصریح کرد: در قالب این رویداد بیش از ۱۰۰ اثر به عنوان دل نوشته به دبیرخانه ارسال شده بود و ما از ۲۰۰ ایده دانشجویی نیز در قالب این مجموعه پذیرش کردیم.

حجت الاسلام علمداری گفت: در قالب اجلاسیه شهدای دانشجو اپلیکیشنی نیز رونمایی شده تا علاقه مندان بتوانند بیشتر با این شهدا و زندگینامه آنها آشنایی پیدا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ