اعزام ۱۵۰۰ زائر خراسان جنوبی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره)

اقتصاد ایران: بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امسال یک هزار و ۵۰۰ زائر از استان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) شرکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی عصر دوشنبه در جلسه شورای فرماندهی سپاه استان، گفت: امسال هزار و ۵۰۰ نفر از خراسان جنوبی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه، مراسم بدرقه استانی این زائران از محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (علیه السلام) شهرستان طبس خواهد بود، عنوان کرد: این افراد در قالب ۳۶ دستگاه اتوبوس در ۱۲ خرداد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

سردار مهدوی، ضمن گرامیداشت سوم خرداد و ایام آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات و تجهیزات نظامی اما با توکل بر خدا، رشادت‌های رزمندگان و جانفشانی‌های شهدا حتی یک وجب از خاک این کشور کم نشد و این مهم در تاریخ ایران، بی سابقه است.

وی با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردیم و به پیروزی رسیدیم، گفت: این در حالی بود که تمام اطلاعات نظامی ایران در دوران دفاع مقدس به وسیله بنی صدر و عوامل خود فروخته، در اختیار آمریکا قرار می‌گرفت.

سردار مهدوی به ایام آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آن زمان در برابر دژ مستحکم نظامی که عراق مقابل خرمشهر گذاشته بود، کشور ما از حداقل‌های دفاعی همچون؛ نیروی نظامی آموزش دیده، امکانات و تجهیزات دفاعی و رزمی محروم بود؛ اما به یاری خداوند خرمشهر را فتح کردیم و انشاالله خرمشهرهای پیش رو را یک به یک فتح خواهیم کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) ادامه داد: کار استکبار ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام اسلامی است و اینکه نشان دهد هیچ اقدام و پیشرفتی توسط جمهوری اسلامی در کشور صورت نگرفته است.

سردار مهدوی بیان کرد: آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود و به انزوا کشیدن ایران اسلامی از هیچ توطئه، حیله و نقشه‌ای غافل نشده و در این مسیر برای استفاده از امکانات و شرایط تمام کشورها و اقوام منطقه از جمله کُرد، تُرک، بلوچ و عرب استفاده کرد.

وی ادامه داد: امروز به فضل الهی رژیم صهیونیستی و آمریکا رو به اضمحلال و فروپاشی هستند، به طوری که رژیم صهیونیستی برای حفاظت از خود دور تا دور سرزمین‌های خود را دیوار بتنی کشیده است و حتی امروز می‌بینیم که تمام کشورهای عربی بر علیه رژیم صهیونیستی بیانیه صادر می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) با بیان اینکه، امروز کشورها نه تنها به آمریکا اعتماد ندارند، بلکه در برابر او ایستاده و آماده اقدام هستند، گفت: کشور عربستان که بزرگترین متحد آمریکا بود امروز بر علیه او فعالیت دارد، همچنین در کشور عراق که آمریکا به راحتی رفت و آمد داشت؛ امروز برای برگزاری یک جلسه در این کشور موظف به رعایت بسیاری از اصول امنیتی و دریافت مجوز است.

سردار مهدوی به جایگاه بالای ایران در منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: امروز مسئولان ایران اسلامی به راحتی در کشورهای منطقه رفت و آمد و مراودات سیاسی و اقتصادی دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) بیان کرد: تمام این موفقیت‌ها و جایگاه امروز ایران اسلامی نشأت گرفته از لطف الهی، برکت اسلام و خون شهدا، رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و انشاالله مشکلات و موانع پیشرو به زودی با صبر و همت همگان رفع خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ