فرماندار دولت سیزدهم هادی سیاسی و بصیرتی است

اقتصاد ایران: آمل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرماندار دولت سیزدهم فقط یک نیروی لجستیک نیست بلکه هادی سیاسی و بصیرتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آمل با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴۰۰ شهید شهرستان‌ها گفت: در جمهوری اسلامی قدرت در بین مردم دست به دست می‌شود و آنچه بر مسئولان واجب است تکلیف گرایی است و این مسئله را از عصر عاشورا آموخته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران دولت سیزدهم باید مزین به اخلاق و تکلیف گرایی باشند، گفت: فرماندار دولت سیزدهم یک نیروی لجستیکی نیست بلکه باید هادی سیاسی و بصیرت باشد.

سلگی با بیان اینکه در دوران کنونی تمامی قدرت‌ها با هجمه‌هایی علیه ملت ایران قرار گرفته‌اند، گفت در چنین شرایطی فرماندار دولت سیزدهم باید سبب افزایش سرمایه ایران اسلامی باشد زیرا تمام تلاش دشمنان بر این است تا سرمایه اجتماعی را دچار چالش کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران هدف دشمنان از حاشیه‌ها و اغتشاشات را ایجاد شکاف در دین و تجزیه گرایی برشمرد و با بیان اینکه دولت سیزدهم امید مستضعفان است، گفت: دشمنان درصدد کند کردن مسیر انقلاب و دولت هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن در تلاش است تا مسیر پیشرفت ملت را کند کنند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم بن بست نمی‌شناسد و بر اعتقادات خود برای خدمت رسانی به مردم پافشاری می‌کند، گفت: اراده دولت سیزدهم بر این است که اندیشه شهید رجایی‌ها و اندیشه شهیدان را احیا کند.

سلگی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران آرزوی تمامی آزادیخواهان تاریخ محسوب می‌شود، افزود: انقلاب اسلامی با اتکای بر نیروی الهی و توده‌های مردم توانست نظام‌های استبدادی را درهم شکنند و امروز همه شهیدان و استقلال طلبان تاریخ از آنچه در ایران اسلامی می‌گذرد و خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه مدیون و مرهون رشادت‌های علما هستیم، گفت: شهرستان آمل مهد عالمان مفاخر برجسته است و صدها عالم از این کانون دینداران و علم مسیر سیر الحق را طی کرده است و در تاریخ شهر عالمان بزرگ است.

در این مراسم از تلاش‌های سید عباس حسینی فرماندار قبلی تقدیر و زارعی مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری به عنوان سرپرست فرمانداری معرفی شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ