معاون رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد: رونمایی از آثار قرآنی بانوان در حرم امام علی (ع)

اقتصاد ایران: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پیشنهاد کرد: بانوان فعال قرآنی در دهه ولایت با تشرف به حرم حضرت علی (ع) و در صحن حضرت زهرا (س) از آخرین دستاورد خود در این زمینه رونمایی کنند تا مشوقی برای ترویج فعالیت‌های قرآنی شود.

- اخبار فرهنگی -

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تجلیل از بانوان فعالی که در حوزه طبع و نشر قرآن کریم هنرآفرینی کردند، پیشنهاد کرد زنانی که در این عرصه نقش‌آفرینی داشتند، در ایام دهه ولایت با تشرف به حرم حضرت علی (ع)، از آخرین دستاوردی که در حوزه طبع و نشر آیات قرآن داشتند، در صحن حضرت زهرا (س) رونمایی کنند تا مشوقی برای حرکت سایر بانوان در این مسیر پربرکت شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری امروز دوشنبه هشتم خردادماه در بازدید از مرکز طبع و نشر قرآن کریم با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت بانوان نخبه در تولید مصحف‌های قرآنی، گفت: بسیاری از خانم‌ها در گذشته حتی اجازه نگارش خط قرآنی نداشتند اما اکنون شاهد هستیم مصحف‌هایی با هنرمندی تمام، چاپ می‌شود که همه مراحل آن را بانوان انجام داده‌اند.

خزعلی با تأکید بر توجه ویژه به توانمندی و تخصص بانوان در امور مختلف خاطرنشان کرد: عین عدالت و انسانیت است که بانوان بر اساس شایسته‌سالاری حضور مؤثری در امور مختلف داشته باشند، به خصوص در حوزه علوم قرآنی که حتی می‌توان با مدیریت صحیح، از توان و تجربه بانوان خانه‌دار هم در اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه بهره‌مند شد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تجلیل از بانوان فعالی که در حوزه طبع و نشر قرآن کریم هنرآفرینی کردند، پیشنهاد کرد: زنانی که در این عرصه نقش‌آفرینی داشتند، در ایام دهه ولایت با تشرف به حرم حضرت علی (ع) از آخرین دستاوردی که در حوزه طبع و نشر آیات قرآن کریم داشتند، در صحن حضرت زهرا (س)، رونمایی کنند تا مشوقی برای حرکت سایر بانوان در این مسیر پربرکت شود.

مرتضی توکلی، قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن کریم، در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و حضور مؤثر بانوان در تولید مصحف‌های قرآنی پرداخت و گفت: در ایام دهه ولایت، از چند نمونه از آثار قرآنی این مرکز که صد درصد مراحل آن با زحمات بانوان به ثمر رسیده است، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ