انجام ۶ماموریت پلیسی در استان سمنان/کاوشگران عتیقه به دام افتادند

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس شش ماموریت ویژه در شهرهای استان انجام داده است، گفت: این ماموریت‌ها در حوزه قاچاق کالا، دستگیری سارقان و پولشویی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پلیس استان سمنان شش مأموریت ویژه را به انجام رسانده است، ابراز داشت: هدف از اجرای این مأموریت‌ها برقراری نظم و امنیت شهروندان است لذا با هرگونه مصادیق تا امنی به طور جد برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه بیشتر مأموریت‌های صورت گرفته در حوزه قاچاق کالا بوده است، افزود: شناسایی ۴۳۰ حلقه لاستیک احتکار شده از یک انباری به ارزش هفت میلیارد ریال در شاهرود، شناسایی کامیون بنز حاوی لوازم یدکی ماشین به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در پلیس راه سرخه، کشف دو دستگاه اسپیلت و ۳۸۴ ادکلن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مهمترین رویدادهای پلیسی حوزه قاچاق را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از بازگرداندن ۱۱ میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند سمنانی توسط پلیس فتا خبر داد و ابراز داشت: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات و سامانه‌های تخصصی و اقدامات فنی متهم شناسایی و مبلغ به حساب فرد شاکی بازگردانده شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در پی سرقت از یک مغازه واقع در گرمسار سارق حرفه‌ای، سابقه دار و معتاد طی عملیات غافلگیرانه به دام پلیس افتاد، تصریح کرد: این فرد به انجام ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده است.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری میراث فرهنگی دامغان دو نفر که در حال کاوش به صورت غیرمجاز روستایی در این شهرستان بودند، شناسایی شدند، افزود: این افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ