۳۰۰ اثر به جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارسال شد

اقتصاد ایران: ساری- مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران گفت: ۳۰۰ اثر در قالب های مختلف به دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در استان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عیسی رضایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آئین اختتامیه دومین جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با حضور ریاست جمهوری و ۵۰۰ نفر از مهمانان داخلی و خارجی از پیشکسوتان روحانی دفاع مقدس چهارشنبه دهم خرداد در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم همزمان به صورت ویدئوکنفرانس در ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌ها برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه فراخوان این جشنواره در حوزه‌های علمیه، مراکز مرتبط به حوزه، دفاتر ائمه جمعه و جماعت، سازمان تبلیغات و علما و مراجع تقلید ارسال شده است، گفت: تعداد ۳۰۰ اثر در قالب کتاب، مقاله، فیلمنامه، کلیپ‌های عملکردی، انیمیشن، اخبار منتشر شده در حوزه روحانیت با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: با ارزیابی آثار در سطح ملی کتاب «بوی دست‌های بابا» اثر حجت الاسلام «مسلم شوبکلایی» در حوزه کودک و نوجوان حائز عنوان شد و کتاب «مسافر ملکوت» اثر حجت الاسلام «سید حمید مشتاقی‌نیا» در سطح استان حائز رتبه استانی شد که در آئین استانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

این مسئول عنوان کرد: همچنین در آئین پایانی این جشنواره از تعدادی از فعالان عرصه فیلمنامه، کتاب، مقاله، خبرگزاری که بیشترین آثار را به دبیرخانه ارسال داشتند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با تأکید بر اینکه مازندران قریب به ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه دارد، اذعان داشت: روحانیت در زمان جنگ دوشادوش رزمندگان در جبهه‌ها حضور داشت و قریب به هزار و ۵۰۰ روحانی مازندران در دفاع مقدس ایفای نقش کردند.

این مسئول از جمع آوری تاریخ شفاهی آزادگان و جانبازان روحانی مازندران خبر داد و گفت: در آئین اختتامیه این جشنواره به پاس خدمات ارزنده مجاهد نستوه آیت الله شهید «عباسعلی سلیمانی» در حوزه‌های مختلف جهاد تبیین، تبلیغ، انقلاب اسلامی و حماسه‌آفرینی در دفاع مقدس، از فرزندشان تجلیل به عمل خواهد آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ