اجرای ۴۰۰ پروژه راهداری در آذربایجان غربی

اقتصاد ایران: ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن ۴۰۰ طرح راهداری در مناطق مختلف استان خبر داد.

پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به در دست اجرا بودن ۴۰۰ پروژه راهداری از دورافتاده‌ترین تا نزدیک ترین نقاط استان اظهار کرد: فعالیت‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شمال تا جنوبی ترین نقاط استان در تمام فصول سال ادامه دارد و خواهد داشت.

وی همچنین از فعال بودن نزدیک به ۴۰ پروژه ابنیه فنی و پل‌ها در استان خبر داد و افزود: مرکز استان با دارا بودن ۱۲ پروژه ابنیه فنی و پل‌ها در سطح استان با تأمین اعتبارات ملی و استانی بیشترین تعداد پروژه‌های ابنیه فنی راه‌ها را به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های خوی و مهاباد با ۸ و ۶ پروژه رتبه‌های دوم را به خود اختصاص داده اند.

آرامون خاطر نشان کرد: تمام پروژه‌های ابنیه فنی و پل‌ها در سطح استان فعال بوده و بیش از ۷۰ درصد عملیات عمرانی پل‌های حساس منطقه به اتمام رسیده است و امید داریم با تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و استانی این پروژه‌ها را به صورت تحویل موقت به بهره برداری برسانیم.

آرامون در ادامه با بیان اینکه طی دو ماه گذشته از سال جاری تردد مسافر از پایانه مرزی سرو نزدیک به ۸۰ درصد رشد داشته است، گفت: از ابتدای فرودین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۹۲ هزار و ۵۰۰ نفر از پایانه مرزی سرو تردد داشتند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل رشدی نزدیک به ۸۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت همچنین ۵۰۱۸ دستگاه ناوگان سواری و ۲۱۸ دستگاه اتوبوس جهت جابجایی مسافرین از پایانه مرزی سرو تردد داشتند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۴۱ دستگاه انواع ناوگان باری از این مرز تردد داشته اند که شامل ۵۳۱۹ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۱۶۲ دستگاه ناوگان خروجی و ۳۷۶ تخلیه در مرز بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ