اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سیریک

اقتصاد ایران: سیریک - فرمانده انتظامی شهرستان سیریک از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: طی یک هفته گذشته، ماموران انتظامی موفق به کشف ۴۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد چراغی در تشریح دستاوردهای طرح عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت‌های مبارزه با کالای قاچاق، مواد مخدر و قاچاق سوخت به مدت یک هفته در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ چراغی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان ۴۷ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ۱۴ خودرو توقیف گردید.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیز موفق به کشف ۱۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، و توقیف یک دستگاه خودرو شدند.

سرهنگ چراغی از دیگر دستاوردهای این طرح، کشف یک دستگاه خودرو لکسوس قاچاق به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال، توقیف یک فروند قایق موتوری فاقد مجوز، کشف ۳ تن ماهی قاچاق، کشف ۸۷۰۰ نخ سیگار قاچاق و یک قبضه اسلحه کلت کمری را بیان داشت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح ۱۴ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و متهمان در این رابطه دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیریک، با اشاره به رضایتمندی مردم از تشدید اجرای این طرح، از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌های امنیتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر و کالای قاچاق و مزاحمت‌ها مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ